اخبار 11 23 آبان 14007:32 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صالحی امیری: کاروان ایران بدون دغدغه به المپیک می‌رود/ کام ملت در مرداد ماه شیرین می‌شود

صالحی امیری: کاروان ایران بدون دغدغه به المپیک می‌رود/ کام ملت در مرداد ماه شیرین می‌شود

رییس کمیته ملی المپیک گفت: آن چه وظیفه ما بود برای کاروان انجام دادیم تا بدون دغدغه به المپیک توکیو اعزام شود.

به گزارش ایسنا، رضا صالحی امیری در مراسم بدرقه گروه نخست کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک توکیو بیان کرد: آن چیزی که تا امروز اتفاق افتاد محصول تلاش همه فدراسیون ها و  قهرمانان در سراسر کشور بود. شرایط المپیک توکیو ویژه است چون کرونا شرایط سختی را به ما تحمیل کرد اما ورزشکاران ما با تلاش حداکثر از این بحران‌ عبور کردند. در همین شرایط سخت فدراسیون ها موفق شدند ۶۸ سهمیه بگیرند اما ۶۶ نفر اعزام می کنیم.

او ادامه داد: وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، وزارت ارشاد و امور خارجه و مجموعه نظام کمک کردند کاروان با کمترین دغدغه اعزام شود. باور داریم که کاروان در المپیک کام ملت را شیرین می کند. با سجادی و معاونانش صحبت کردم و تمام امکانات برای کاروان آماده است و در دو، سه روز آینده اکثریت اعضای کاروان اعزام می شوند.

صالحی امیری در مورد نتیجه کاروان گفت: آنچه وظیفه ما بود انجام دادیم و حمایت حداکثری و مشوق های لازم را دادیم و پاداش پرداخت کردیم. در سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان به فدراسیون ها کمک کردیم و در چهار ماه اول امسال ۵۰ میلیارد تومان دیگر پرداخت کردیم. بودجه ارزی یک میلیون یورو را تامین کردیم و کاروان بدون دغدغه به المپیک می رود.

او افزود: ما پاداش ارزی در توکیو را از دلار به یورو تبدیل کردیم. پرداخت پاداش را با ضریب ۷۰ درصد نسبت به ورزشکاران برای مربیان و کادر فنی تعریف کردیم. در مجموع این دوره میزان حمایت از افزایش ۲۰ درصدی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *