64 22 تیر 14014:12 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم The Daughter 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Daughter 2021 دختر یک فیلم درام مهیج اسپانیایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی مانوئل مارتین کوئنکا است که خاویر گوتیرز، پاتریشیا لوپز آرنایز و ایرنه ویرگوز در آن بازی می‌کنند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم The Daughter 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم The Daughter 2021 آیرین دختر نوجوانی است که در یک بازداشتگاه جوانان زندگی می کند و به تازگی باردار شده است. به او پیشنهاد می شود که در ازای بچه با خاویر و آدلا (زن و شوهری که از داشتن فرزند ناامید هستند) در خانه ای دورافتاده در کوهستان زندگی کند.

The Daughter توسط مانوئل مارتین کوئنکا و الخاندرو هرناندز بر اساس داستان اصلی “وحشیانه” توسط فلیکس ویدال نوشته شده است.

این فیلم توسط MOD Producciones، La Loma Blanca PC، و La Hija Producciones La Película AIE، با مشارکت RTVE، Canal Sur Radio y Televisión و Movistar+، با بودجه ICAA و Arcano Financiación Audiovisual، پشتیبانی از A.A.II.CC تهیه شده است. و حمایت از Diputación Provincial de Jaén   موسیقی توسط Vetusta Morla ساخته و اجرا شده است.

به طور کامل در استان Jaén فیلمبرداری شد، مکان های فیلمبرداری شامل مرکز استان (Jaén) و همچنین Sierras de Cazorla، Segura y Las Villas Park طبیعی بود. خانه این زوج خیالی در کوهستان در به اصطلاح Llanos del Peral قرار داشت.

زیرنویس فیلم The Daughter 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Daughter 2021 این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) در 13 سپتامبر 2021 داشت. این فیلم همچنین در شصت و نهمین جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین در اواخر ماه به نمایش درآمد. این فیلم توسط Caramel Films توزیع شد، این فیلم در 26 نوامبر 2021 در اسپانیا اکران شد.

ژانیر زوربانو از Cinemanía به این فیلم 3 از 5 ستاره داد، با توجه به اینکه با وجود نداشتن ریتم و پیرنگ سایر فیلم‌های مارتین کوئنکا مانند آدم‌خوار و The Motive، میزانسن تقریباً تئاتری و قدرت بصری مناظر. ایجاد تنش و فشار بر بینندگان؛ آنها را به گوشه ای می کشاند تا با قهرمانان همذات پنداری کند.

بئاتریز مارتینز از فوتوگراماس 5 ستاره از 5 ستاره را به فیلم داد و فیلم را شاهکار سینمای معاصر اسپانیا دانست، فیلمی «به همان اندازه که تکان دهنده و به یاد ماندنی است، به عنوان یک افسانه هولناک».

زیرنویس The Daughter 2021 - بلو سابتايتل

راکل هرناندز لوجان از HobbyConsolas به این فیلم 60 امتیاز از 100 امتیاز داد، با توجه به اینکه – علیرغم تمجید از فیلمبرداری عالی، ترکیب نماها، موسیقی متن و بازی بزرگسالان – فیلمی “آهسته، قابل پیش بینی و خسته کننده” بود. که بازی بازیگر کودک پایین تر بود.

Quim Casas از El Periódico de Catalunya به این فیلم 3 ستاره از 5 ستاره داد، با توجه به اینکه فیلمسازی “ظریف و ریاضت‌آمیز” در محیط آن و تعداد شخصیت‌های کاهش یافته به خوبی بازی می‌کند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *