64 27 تیر 140110:52 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم The Witch: Part 2. The Other One 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Witch: Part 2. The Other One 2022 یک فیلم علمی تخیلی اکشن ترسناک کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی پارک هون جونگ است. دنباله ای بر فیلم 2018 The Witch: Part 1. The Subversion، با بازی Shin Si-ah، Jo Min-su و Park Eun-bin. این فیلم در 15 ژوئن 2022 توسط Next Entertainment World منتشر شد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم The Witch: Part 2. The Other One 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم The Witch: Part 2. The Other One 2022 این فیلم در جایگاه اول باکس آفیس کره جنوبی باز شد و پس از چهار روز از یک میلیون پذیرش و دو میلیون پس از یازده روز اکران فراتر رفت. The Witch: Part 2 در حال حاضر دومین فیلم کره ای پرفروش سال 2022 با فروش 21.78 میلیون دلار آمریکا و 2.79 میلیون بیننده است.

یک “دختر” از آزمایشگاه مخفی به نام “Ark” فرار می کند. خواهر و برادر کیونگ هی و دائه گیل با “دختر” آشنا می شوند و با هم دوست می شوند. شخصیت هایی با اهداف مختلف ظاهر می شوند و به دنبال “دختر” می گردند.

در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان در 5 اکتبر 2018، کارگردان پارک هون جونگ و بازیگر کیم دامی در مراسم احوالپرسی فیلم The Witch: Part 1. The Subversion دنباله آن را اعلام کردند. وقتی از او در مورد دنباله سوال پرسیده شد، او توضیح داد: “همانطور که کسانی که آن را دیده اند، انتظار آن را دارند، اما این داستان پس از نمایش در فیلم خواهد بود.”

شین سی آه برای نقش قهرمان در تابستان 2020 تست بازیگری داد و پس از شکست دادن 1408 نفر دیگر انتخاب شد. لی جونگ سوک پس از پایان خدمت نظامی خود در سال 2020، با ایفای نقش در این فیلم بازگشت. برادران وارنر کره، دارندگان مجوز “جادوگر”، قراردادی را با Next Entertainment World (NEW) برای فیلم بعدی کارگردان پارک هون جونگ امضا کردند: Witch 2. NEW سرمایه گذاری کرده و فیلم را نیز توزیع خواهد کرد. خدمه اصلی The Witch: Part 1 نیز به این نسخه پیوستند. به غیر از کارگردان پارک هون جونگ، فیلمبردار کیم یونگ هو، کارگردانان هنری هوا سونگ، چوی هیون سوک تا کارگردان هنرهای رزمی کیم جونگ مین با هم کار می کنند. پارک یون بین پس از نه سال، از آخرین حضور او در فیلم مخفیانه، عالی در سال 2013، به صفحه بزرگ بازمی گردد.

فیلمبرداری در اواخر دسامبر 2020 آغاز شد و در 19 آوریل 2021 به پایان رسید. جادوگر: قسمت 2. در جزیره ججو فیلمبرداری شد، که پس‌زمینه صحنه پایانی جادوگر: قسمت 1 بود. پارک فرهنگ سنگی ججو و خانه شیشه‌ای، واقع در سئوپجیکوجی، محل فیلم‌برداری بود که صحنه‌های مهم فیلمبرداری می‌شد.

زیرنویس فیلم The Witch: Part 2. The Other One 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Witch: Part 2. The Other One 2022 این فیلم با چند روش منحصر به فرد توسط توزیع کنندگان تبلیغ می شود. برخی از روش های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین توجه مردم را به خود جلب کرده است. از 9 می، وب سایت رسمی فیلم اطلاعات محرمانه مربوط به ‘دختری’ (شین سی-آ) را که از آزمایشگاه مخفی فرار کرده بود، ارائه کرد. علاوه بر این، مسابقه فن آرت محرمانه درجه یک را برنامه ریزی می کند که تا 6 ژوئن ادامه خواهد داشت. از 16 می، ایستگاه های اتوبوس در اطراف گانگنام و ایستگاه اتوبوس در Gangnam-daero از ایستگاه سینسا به ایستگاه یانگجائه توسط آگهی نصب شده به عنوان عدسی اشغال شد. با ایجاد تصوری از “جاده جادوگر”، توجه مردمی را که از این منطقه بازدید می کردند، به خود جلب کرد.

کیم یونگ سیک از Within News که این فیلم را بررسی می‌کرد، نوشت که «ظاهر مطلق که قوی‌تر از قوی‌تر است»، «ساخت شخصیت اصلی جهان‌بینی «جادوگر» را کامل کرده است. کیم از بازی‌های سئو یون سو و جین گو تمجید کرد و گفت: «بازیگران سئو یون سو و جین گو در نجات شخصیت‌های اصلی نیز از نکات برجسته این اثر هستند». کیم در پایان اظهار داشت: «فیلم اثری مانند روغن سوزی است که با درج یک جهان بینی گسترده در فیلم، شما را به دنبال قسمت سوم آینده می کند.» کیم در ادامه اظهار داشت: “علاوه بر این، فیلم با ظهور یک مطلق جدید جهان بینی گسترده ای را به مخاطب نشان می دهد.

زیرنویس The Witch: Part 2. The Other One 2022 - بلو سابتايتل

ساختار داستان نسبت به قسمت اول ساده شده است و شخصیت ها نیز در سطح مورد انتظار هستند، اما دختر مطلق توانایی فراتر از انتظارات مخاطب خواهد بود. مگان ناوارو از Bloody Disgusting به این فیلم 3.5 از 5 امتیاز داد و از روایت ضعیف داستان انتقاد کرد، “در حالی که روایت ممکن است در این دور بسیار ضعیف تر باشد”، اما از کارگردانی پارک هون جونگ قدردانی کرد. استعداد برای تصاویری قوی و صحنه‌پردازی، افشاگری‌های اواخر بازی.» ناوارو با ستایش اوج نوشت: «دیگری سوزن را به جلو حرکت می‌دهد و فرصت‌های جذاب جدیدی را برای فصل سوم باز می‌کند.» راجر مور منتقد فیلم به فیلم امتیاز داد. با 2 ستاره از 5 و فیلم را دیر و طولانی یافت. مور نوشت: “پارک هون جونگ همه چیز، جز سینک-آشپزخانه-کره ای دنباله فیلم The Witch: Subversion 2018… یک جادوگر ساده و آهسته است. -شکار داستان که درهم و برهمی آن را از سرعت گرفتن واقعی باز می دارد.»

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *