اخبار 11 خرداد 14021:00 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 11 دقیقه
کپی شد!
0

یاشا سازمند مشاور بین المللی تبلیغات و برندینگ

مهندس یاشا سازمند، فعال اقتصادی در حوزه مشاوره کسب و کار های داخلی و بین المللی و دیجیتال مارکتینگ دارای کارشناسی ارشد مدیریت MBA  از دانشگاه علوم و مدیریت کشور مالزی و گواهینامه دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار DBA  از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مدیر عامل شرکت مشاور آکام آتا (سهامی خاص) میباشد.

با توجه به بیش از یک دهه فعالیت بین المللی و 6 شش سال کار و زندگی و تحصیل در خارج کشور، ارتباطات بسیار خوبی با کسب و کارها و کارآفرینان خارجی دارد. ایشان مسلط به زبان انگلیسی نزدیک به زبان مادری دارد و سالها مدرس دوره های تافل و آیلتس در خارج و داخل کشور بوده است.

 

شرکت مشاور آکام آتا (سهامی خاصفعال در حوزه مشاوره کسب و کار و تجارت

طبق اساسنامه شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی در موضوعات ذیل فعالیت دارد. 1-مشاوره کارآفرینی (مرکز مشاوره) 2-مشاوره مدیریت 3-مشاوره کسب و کار  این شرکت دارای مجوز فعالیت اقتصادی با عنوان مشاوره تجاری از سازمان منطقه آزاد انزلی می باشد.

شرکت تبلیغاتی با مشاور تبلیغاتی فرق دارد. مشاور اجرا کننده نیست و فقط مشورت در حوزه تجارت و کسب و کار و با توجه به بودجه آن شرکت می دهد. یک مشاور تبلیغات به شرکتها و سازمانها و کسب و کارهای کوچک و بزرک در برنامهریزی، طراحی و اجرای استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی کمک میکند. تبلیغات زیر مجموعه بازاریابی است و مشاور تبلیغاتی باید به بازاریابی مسلط باشد. وظیفه اصلی یک مشاور تبلیغات و برندینگ، بهبود نمایش و انتقال پیامهای تبلیغاتی به مخاطبان و در عین حال رسیدگی به استراتژی ها و برنامه های بلند مدت خلق برند یا برندینگ است. برند یعنی آنچه مردم در مورد شما می گویند و تبلیغات یعنی آنچه شما به مردم می گویید. برای برندینگ یک تیم خبره و متخصص نیاز است که بتواند با مکتوب کردن کلیات برنامه راهبردی برند دفترچه برند را تهیه و مکتوب کند. قسمتی از دفترچه برند هویت بصری برند شمال لوگو ها، المان ها، ظاهر شبکه های اجتماعی و وبسایت ها، ظاهر بیلبورها ، رنگ های سازمانی برند و غیره میباشد. دیگر قسمت های دفترچه برند شامل برنامه ها استراتژی ها، هویت برند، شخصیت برند، داستان برند و غیره می باشد.

خدمات مشاوره:

مشاور تبلیغات و برندینگ

مشاور تبلیغات، برنامههای تبلیغاتی را بر اساس نیازها و هدفهای کسبوکار ها مورد بررسی قرار میدهد و به شرکت یا سازمان کمک میکند تا راهحلهای مناسبی را برای رساندن پیام خود، معرفی خود به مردم هدف گزاری کرده و آن در راستای رسیدن به مخاطبان هدف باشد.

به طور کلی، وظایف یک مشاور تبلیغاتی و برندینگ عبارتند از:

1. تحلیل بازار: (بازاریابی و تبلیغات که با هم در حوزه هایی گره خورده اند) مشاور تبلیغاتی با بررسی بازار، مشتریان و رقبا، درک عمیقی از شرایط و چالشهای بازار و نیازهای مخاطبان هدف پیدا میکند و آن را در قالب گزارشی به کارفرما منتقل می کند.

2. استراتژی تبلیغاتی و برندینگ: بر اساس تحلیل بازار، او به شرکت کمک میکند تا استراتژی تبلیغاتی و برندسازی مناسبی را تعیین کند. این شامل انتخاب رسانههای مناسب، برنامهریزی زمانبندی تبلیغات، تعیین بودجه و انتخاب پیامها و تاکتیکهای تبلیغاتی و خلق برند است.

3. طراحی تبلیغات و هویت بصری برند: مشاور تبلیغاتی ممکن است با همکاری تیمهای خلاقیت و طراحی به طراحی تبلیغاتی بپردازد، از جمله طراحی لوگو، برندهای تجاری، آگهیها و سایر ابزارهای تبلیغاتی.

4. ارزیابی عملکرد: پس از اجرای برنامههای تبلیغاتی، مشاور تبلیغاتی میتواند عملکرد تبلیغات را ارزیابی کند و گزارش مکتوبی به کارفرما از کارهای در حال اجرا و اقدامات صورت گرفته، یافته ها و راه حل ها ارائه دهد.

در وبسایت شرکت لیست قیمت طراحی وبسایت با وردپرس را می توانید ببینید.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *