اخبار 2 13 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدعیان صعود به لیگ برتر از پس هم بر نیامدند

مدعیان صعود به لیگ برتر از پس هم بر نیامدند

ایسنا/بوشهر مصاف حساس شاهین شهرداری بوشهر و هوادار تهران که هر دو از شانس‌های صعود به لیگ برتر هستند با نتیجه‌ی مساوی بدون گل خاتمه یافت.

همزمان با هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور در یکی از حساس‌ترین دیدارها از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم هوادار تهران در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف با تیم شاهین شهرداری بوشهر رفت.

این دیدار بدون گل به پایان رسید تا شاهین بوشهر فرصت طلایی را برای نزدیک شدن به تیم‌های اول و دوم جدول از دست بدهد و در ادامه برای صعود به لیگ برتر منتظر نتایج سایر دیدارها باشد.

در دقیقه پایانی بازی در یک صحنه شاهینی‌ها اعتقاد به برخورد توپ به دست بازیکن حریف و پنالتی داشتند که امتناع داور از گرفتن پنالتی، باعث اعتراض بازیکنان شاهین شد.

شاهین شهرداری بوشهر با ۵۰ امتیاز در رده ی چهارم جدول قرار دارد و هوادار صدرنشین بازی‌ها، ۵۴ امتیازی است.

تیم شاهین بوشهر در هفته سی و دوم رقابت‌ها در خارج از خانه به مصاف تیم گل ریحان البرز تیم انتهای جدولی می‌رود و تیم هوادار تهران نیز در خانه با تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیدار می‌کند.

گفتنی‌ست پارس جنوبی جم دیگر نماینده استان بوشهر در لیگ برتر نیز مهمان تیم خوشه طلایی ساوه بود که این دیدار با نتیجه یک بر یک تمام شد. پارسی‌ها اکنون با ۴۳ امتیاز در جایگاه دهم جدول لیگ دسته یک فوتبال هستند و خوشه طلایی‌ها با ۴۸ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارند.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *