اخباز 3 14 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

درآمد 12 میلیارد تومانی آموزش و پرورش از فروش املاک

درآمد 12 میلیارد تومانی آموزش و پرورش از فروش املاک

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال 99 آموزش و پرورش استان اردبیل از فروش املاک 12 میلیارد تومان منابع به دست آورده است.

احمد ناصری 8 تیر در جلسه مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش به صورت ویدئوکنفرانس در اردبیل اظهار کرد: یک‌هزار و 800 میلیارد تومان درآمد اختصاصی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری بوده که به دلیل شرایط کرونایی این منابع درآمدی کاهش یافته است.

وی مصوبه شورای آموزش و پرورش استان را در تعیین سهم منابع استانی آموزش و پرورش یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم امسال با اختصاص اعتبار مناسب این سهم به میانگین 10 درصد کشور برسد تا جبران کاستی‌های گذشته انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان و ثبت کمترین اعتراض‌ها و شکایات اولیا دانش‌آموزان در فرآیند ثبت‌نام را یادآور شد و گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی به اتمام رسیده و در پایه هفتم در حال انجام است.

ناصری با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقاطع میان دوره‌ای الزامی نیست، افزود: خود مدیران مدارس ثبت اطلاعات را در این زمینه انجام می‌دهند و نیازی به مراجعه حضوری در میان پایه‌ای‌ها وجود ندارد.

وی ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم را از مردادماه یادآور شد و خاطر نشان کرد: بعد از اعلام نتایج و همچنین انتخاب رشته‌ای که دانش‌آموزان در پایه دهم انجام می‌دهند، ثبت‌نام‌ها نیز به موقع انجام خواهد شد.

ناصری به تاکید و توصیه جدی به مدیران مدارس در عدم دریافت هزینه‌ای در هنگام ثبت‌نام اضافه کرد: به غیر از هزینه کتاب و بیمه هیچ مبلغ دیگری از اولیای دانش‌آموزان دریافت نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در طول سال تحصیلی اولیا در صورت میل و رغبت می‌توانند به هزینه‌های مدارس کمک کنند تا امورات مدرسه در بخش‌های آموزشی و پرورشی رونق بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به اولیای دانش‌آموزان توصیه کرد تا در هنگام ثبت‌نام نزدیکترین مدرسه را انتخاب کرده و به کیفیت آموزشی تمام مدارس به ویژه مدارس عادی دولتی اعتماد کامل داشته باشند.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *