اخباز 3 14 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راه‌اندازی موسسات آموزش عالی در استان کار مثبت و بزرگی است

راه‌اندازی موسسات آموزش عالی در استان کار مثبت و بزرگی است

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: راه‌اندازی موسسات آموزش عالی آن هم در سیستان‌وبلوچستان که سال‌ها از چنین مجموعه هایی محروم بوده، کار مثبت و بزرگی است.

به گزارش ایسنا آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار رجبعلی برزوئی بنیان‌گذار و نماینده هیئت موسس و جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی موسسه آموزش عالی هاتف استان گفت: راه‌اندازی موسسات آموزش عالی آن هم در سیستان‌وبلوچستان که سال‌ها از چنین مجموعه هایی محروم بوده، کار مثبت و بزرگی است.

امام جمعه زاهدان افزود: استعدادهای خوبی در استان وجود دارند که متاسفانه گاهی به علت فراهم نبودن زمینه تحصیل هدر می روند.

آیت‌الله محامی بیان داشت: مدل کار موسسه آموزش عالی هاتف منحصر به فرد است و انجام کار به این‌ شیوه باید نهادینه شود و برای سایرین نیز قابل الگوگیری است.

وی ادامه داد: متاسفانه تعداد مدیران ریسک پذیر، با تعهد و با انگیزه محدود است و نگاه مدیر پروری، تربیت نیرو و کادرسازی هم در سطح کشور و هم در استان حائز اهمیت می باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر در زمینه بین‌المللی و پذیرش دانشجویان از کشورهای همسایه شد و اظهار داشت: اینکار دارای برکات زیادی است از جمله اینکه عامل گسترش فرهنگ و دامنه تاثیرگذاری فرهنگی کشور ما و نیز عامل رشد امت‌های مسلمان خواهد بود.

همچنین رجبعلی برزوئی بنیان گذار و نماینده هئیت موسس موسسه آموزش عالی هاتف استان گفت: موسسه آموزش عالی هاتف استان در بین ۳۰۰ موسسه غیر انتفاعی در کشور در جایگاه ۲۰ تا ۲۵ قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر این موسسه در رشته های مختلف و در سه مقطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشدبیش از ۱۴۰۰ دانشجو و ۱۸ هیئت علمی را داراست.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *