62 1 اردیبهشت 14016:19 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم Brut Force 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Brut Force 2022 از اکثر افرادی که در آنجا زندگی نمی کنند بخواهید کالیفرنیا را تصویر کنند و یکی از دو چیز برای آنها به ذهنشان می رسد: هالیوود یا ساحل. با این حال، این ایالت چیزهای زیادی فراتر از آن دارد، و یکی از مشهورترین مناطق آن کشور شراب آن است که خانه نخبگان ثروتمند و مقصدی لوکس برای تعطیلات دیگران است. به دلیل زیبایی و تضادی که با سرعت پرتلاطم زندگی در جاهای دیگر ارائه می دهد، تحسین شده است. این صحنه برای اولین فیلم ایو سیمینگتون است، یک مهیج هیجان‌انگیز که در آفتاب طلایی پخش می‌شود و برای یافتن فساد زیر پوست، پوست را جدا می‌کند.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/brut-force-2022/

Brut Force (2022) - IMDb

زیرنویس فیلم Brut Force 2022 قوی‌ترین دارایی سیمینگتون در این فیلم، خواهرش، للیا سیمینگتون است، که نقش اصلی اسلون، روزنامه‌نگاری را بر عهده می‌گیرد که اخیراً اخراج شده و در پاسخ به نگرانی‌ها درباره نحوه رفتار با کارگران مهاجر در آنجا، موافقت کرده است که به زادگاهش بازگردد. پس از یک سری تهدیدات و حوادث خشونت آمیز که عمدتاً توسط مقامات نادیده گرفته شد، آنها امیدوارند که او بتواند به آنها کمک کند. او امیدوار است که داستان خوبی به دست آورد تا بتواند دوباره کار خود را آغاز کند. اما نیروهای دیگری نیز در کار هستند، از مردم محلی که از حضور بیگانگان خشمگین هستند تا صاحبان تاکستان‌های ثروتمند که مشتاق کنترل زندگی کارگران خود هستند. اختلافات بر سر مالکیت زمین به نسل‌ها قبل برمی‌گردد و خیلی زود قهرمان ما از عمق خود خارج می‌شود.

اسلون با گذشته‌ای آشفته، روابط خانوادگی مختل شده و عادت به حل مشکلات با خشونت (خصلتی که به ندرت در زنان روی پرده سینما می‌بینیم، اگرچه در دنیای واقعی آنقدرها هم غیرعادی نیست)، اسلون یک قهرمان طبیعی نوآر است که غالباً اشتباه می‌کند. فرصت های خوبی است زیرا او به راحتی از کیل حذف می شود. شهرت او برای رفتار فیزیکی برخی از اطرافیانش را مرعوب می کند، اما او را در برابر آسیب نفوذ ناپذیر نمی کند. در یک صحنه، او در یک لحظه حساس به زمین می خورد و می افتد و مسیر وقایع را تغییر می دهد. این چیزی است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد، اما، دوباره، روی صفحه نمایش نادر است. ما کاملاً متوجه می شویم که او در شرایطی که انسانیت اطرافیانش به هر نحوی زیر سؤال رفته است چقدر انسانی است.

Brut Force - Movie Review

زیرنویس Brut Force 2022 اشتباهات و مصالحه های اخلاقی همه جا در میان شخصیت های مشکل دار سیمینگتون وجود دارد. به سرعت مشخص می شود که اسلون قرار نیست کسی را نجات دهد – حداقل نه آنطور که او تصور می کرد – و او به طور کامل مسائلی را که مهاجران با آن روبرو هستند درک نمی کند. کارگردان با به حداقل رساندن لحظات خشونت، تأثیر بیشتری می‌گذارد، حتی زمانی که تهدیدها زیاد است. امیلی سیلوستری، فیلم‌بردار که قبلاً در فیلم‌های کوتاه با او همکاری داشته است، این منظره را طوری می‌گیرد که گویی برای یک تبلیغ گردشگری است و فقط برای بازگرداندن آن و گرفتن آن کیفیت عجیب نور، منحصر به فرد در کالیفرنیا، که مکان را کمی غیرواقعی به نظر می‌رسد، تصویر می‌کند. این ترفندی است که جان آلونزو در محله چینی ها از آن استفاده کرد و تنها پژواک آن فیلم نیست که در اینجا یافت می شود، اما اگرچه Brut Force مملو از ژانرهای آشنا است، اما مشتق نشده است. ویژگی‌هایی در مورد شخصیت‌های آن و پیچیدگی فکری در انگیزه‌های متفاوت آن‌ها وجود دارد که باعث می‌شود آن احساس واقعی شود.

Brut Force (2022) - IMDb

با وجود همه این‌ها، فیلم آنطور که باید زنده نمی‌شود، و همچنین نتیجه آن تاثیری که به نظر می‌رسد هدفش است را ایجاد نمی‌کند. کارهای خوب زیادی وجود دارد – به ویژه موسیقی اصلی و سرسبز علی هلنوین – و ساعت رضایت بخشی است، با این حال به نظر می رسد ایده های زیربنایی آن کاملاً محقق نشده است. مسئله در اینجا فیلمنامه است که با پیچش‌های لازم، جایی برای اثبات مولفه‌های اصلی داستان که تا پایان بر آن تکیه می‌کند، باقی نگذاشته است. این یک مشکل رایج در فیلم‌های هیجان‌انگیز است، اما استعداد کافی در Brut Force وجود دارد که نشان می‌دهد باید چیز بیشتری به دست آورد.

اگرچه ممکن است آنطور که انتظار می رفت نتیجه نگیرد، اما این فیلم کارت تلفنی تاثیرگذار و یادآوری مؤثری است، در دورانی که تنش ها در مورد مهاجرت بیشتر از همیشه است، که همه چیزهایی که می درخشند طلایی نیستند.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *