1033 26 دی 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 48 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم Mukundan Unni Associates 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Mukundan Unni Associates 2022 یک فیلم جنایی کمدی سیاه هندی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی آبیناو ساندر نایاک است که وینیت سرنیواسان و سوراج ونجارامودو در نقش‌های اصلی به نمایش می‌گذارند. گزارش شده است که این فیلم شباهت ساختاری با فیلم Nightcrawler محصول 2014 دارد. این فیلم بیشتر نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Mukundan Unni Associates 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Mukundan Unni Associates 2022 موکاندان اونی به عنوان یک وکیل شکست خورده است. تلاش های او برای به دست آوردن پرونده ها بیهوده است و به دلیل صحبت ساده با یک سیاستمدار شغل خود را از دست می دهد. او برای ثروتمند شدن سال ها تلاش می کند تا زندگی منظمی داشته باشد، اما موفقیت از او دور می شود. مادرش بعد از افتادن از نردبان پایش را می‌شکند و پول نقد برای جراحی او کم است. یک وکیل بیمه در بیمارستان به او مراجعه می کند و با اجازه موکوندان، پرونده را به پرونده تصادف جاده ای تبدیل می کند و به او کمک می کند تا ادعایی داشته باشد. این به او اجازه می دهد تا هزینه جراحی مادرش را بپردازد. او همچنین استراتژی کسب درآمد از طریق مطالبات بیمه پزشکی را یاد می گیرد. موکوندان به آرامی اما در واقع و با بی رحمی زیاد شروع به کسب درآمد می کند. همانطور که او ثروتمند می شود، او رقابتی و خرده پا می شود و در حذف هر کسی که در راه او قرار می گیرد متوقف نمی شود.

زیرنویس فیلم Mukundan Unni Associates 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Mukundan Unni Associates 2022 این فیلم در 11 نوامبر 2022 در سینماها اکران شد. متعاقباً در 13 ژانویه 2023 از طریق دیزنی+ هاتستار به صورت دیجیتالی اکران شد.

زیرنویس Mukundan Unni Associates 2022 - بلو سابتايتل

وکیل مدافع موکوندان اونی با بازی وینیت سرنیواسان، به طرز فجیعی فریبنده و پشیمان نیست، که هر بار که او حرکتی انجام می دهد، تقریباً مانند یک بازی شطرنج که توسط پرنسی الکساندر برای Onmanorama بررسی می شود، در شوک قرار می گیرید.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *