اخبار 04 اسفند 1402 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

دوره جامع مدیریت کسب‌وکار دانشگاه تهران

اگر به‌دنبال فرصتی طلایی برای توسعه مهارت و رشد کسب‌وکار خود هستید، دوره‌های ویژه‌ای برای شما درنظر گرفته شده‌اند که کامل‌ترین آن دوره جامع مدیریت کسب‌وکار دانشگاه تهران است. این فرصت بی‌نظیر افراد را برای آموزش دانش لازم و تقویت مهارت‌های به‌روز آماده می‌سازد. هر فردی برای حضور در دنیای رقابت نیازمند کسب تخصص و مهارت‌هایی است که بتواند پاسخگوی نیاز وی باشد. در این دوره جامع افراد با اصول مدیریت کسب‌وکار، مدیریت مالی و اقتصادی سازمان، مدیریت منابع انسانی و از همه مهم‌تر بازاریابی آشنا خواهند شد.

دنیای پیچیده کسب‌وکار نیازمند تکنیک‌هایی است که به‌صورت عملی و نظری به دانشجویان این دوره‌ها آموزش داده خواهد شد. این دوره‌ها برای آماده‌سازی افراد جهت حضور در بازار و دنیای رقابت برگزار می‌شوند.

مدیریت پروژه، مدیریت کسب‌و‌کار و خدمات دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران

مدیریت در دنیای مدرن نیازمند تدوین استراتژی‌ها، مدیریت تیم‌های خلاق و ایجاد فرهنگ کاری مثبت است. باتوجه به تغییرات سریع دنیای امروز و بازار جهانی موفقیت سازمان تنها در گرو پویایی و انعطاف‌پذیری مدیریت خواهد بود تا بتواند اهداف سازمان را اجرایی کند.

مدیریت پروژه با تعیین اهداف طلایی، تخصیص منابع و مدیریت زمان در کنار مدیریت بودجه راه رسیدن به موفقیت را هموار می‌کند. در این مسیر با استفاده از استراتژی‌ها، تکنیک‌ها، ابزار و… می‌توان به اجرای هرچه بهتر پروژه و کنترل آن کمک کرد.

مدیریت کسب‌وکار با برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل فعالیت‌های یک مجموعه به راه دستیابی به اهداف تاثیرگذار است. بازاریابی، مدیریت عملکرد و مدیریت منابع انسانی از جمله اقدامات هوشمندانه مدیریت کسب‌وکار برای کسب موفقیت‌های بیشتر خواهد بود.

VLA درجهت تولید محتوای دیجیتال برای توسعه کسب‌وکار است. بازاریابی، تبلیغات گسترده، برندسازی، تولید محتوای آموزشی و تفریحی از جمله اقداماتی است که خدمات VLA برای جذب مخاطب انجام می‌دهد. خدمات VLA با جهت‌دهی به مسیر کسب‌وکارهای جدید و استارتاپ‌ها، آن‌ها را تا کسب موفقیت همراهی می‌کند.

دوره های MBA دانشگاه تهران

Master of Business Administration که با نام اختصاری MBA شناخته می‌شود، دوره‌ای جامع و کامل برای ارتقا سطح دانش و مهارت‌های مدیریتی است. دوره مدیریت کسب‌وکار دانشگاه تهران که با هدف آموزش و ارتقا سطح دانش برگزار می‌شود، مدیرانی موفق و کارآمد را برای آینده تعلیم می‌دهد. این مدیران در محیطی کاملا علمی و دانش‌محور با ابزارها و تکنیک‌های روز دنیا آشنا می‌شوند.

الگوهای جدید مدیریتی که در این دوره‌ها تدریس خواهد شد، مدیران را برای مواجهه با چالش‌ها و مسائل آینده آماده خواهد ساخت. چالش‌هایی که ممکن است در سطوح جهانی بروز می‌کند، نباید عملکرد سازمان را تحت تاثیر قرار دهد. این موضوع نیازمند مدیریتی قوی و هوشمندانه است که با شرکت در دوره‌های مدیریتی به‌راحتی حاصل خواهد شد.

دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران به‌عنوان یکی از برترین مراکز علمی کشور برنامه تحصیلی جامعی را برای فارغ‌التحصیلان آماده کرده است. این برنامه مهارت‌ها و دانش لازم برای پیشرفت و بهبود وضعیت عملکرد سازمان را در اختیار مدیران آینده قرار خواهد داد.

دوره‌های MBA شامل بخش‌های بازاریابی و استراتژی است که افراد با توجه به تخصص مورد نیاز می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها شرکت کنند. گرایش استراتژی به تدوین طرح‌های لازم برای موفقیت سازمان، پیشگیری از شکست مجموعه، مدیریت مالی و… می‌پردازد. در گرایش بازاریابی هدف اصلی آموزش راهکارها و ابزارهای جدید برای کسب بازاریابی مشتری است.

دوره مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران

شرکت کردن دوره‌های کسب مهارت در زمینه منابع انسانی یکی از مهم‌ترین دوره‌هایی است که توسط دانشگاه تهران برای دانشجویان و مدیران برگزار می‌شود. این دوره‌ها سبب افزایش توانایی افراد برای درک بهتر مفاهیم اساسی مدیریت منابع انسانی خواهد شد.

عناوینی که در این بخش از دوره های مدیریتی دانشگاه تهران تدریس خواهند شد، شامل موارد ذیل می‌شوند:

  • مدیریت منابع انسانی
  • رهبری
  • مهارت‌های فردی و ارتباطی
  • مدیریت منابع انسانی پیشرفته
  • مهارت‌های نرم مدیریتی
  • تصمیم‌گیری برای مدیران
  • اصول و فنون مذاکره
  • حقوق مزایا و اقتصاد کار
  • مدیریت رفتار سازمانی
  • و…

دوره مدیریت فروش و بازاریابی دانشگاه تهران

بازاریابی مهم‌ترین بخش هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود. درصورتی‌که بهترین کالا یا خدمات را برای ارائه داشته باشید؛ ولی نتوانید بازاریابی درستی را برای آن به‌انجام برسانید، تجارت شما با شکست مواجه خواهد شد. تقویت مهارت برای موفقیت در هرکاری الزامی است؛ ولی کافی نخواهد بود. برای جذب مشتری و مخاطب برای محصول تولید شده یا خدمات ارائه شده توسط شما باید مهارت بازاریابی را بیاموزید و آن را تقویت کنید.

مدیران بخش بازاریابی، فروش، بازرگانی و… می‌توانند با گذراندن دوره‌های مدیریتی دانشگاه تهران از دوره مدیریت فروش و بازاریابی آن نیز بهره‌مند شوند. دوره مدیریت فروش و بازاریابی دانشگاه تهران شامل عناوین ذیل خواهد بود:

  • اصول بازاریابی
  • بازاریابی پیشرفته
  • استراتژی‌های بازاریابی
  • تدوین پلن بازاریابی
  • مدیریت فروش
  • کانال‌های بازاریابی و فروش
  • مدیریت برند
  • سیستم ارتباط با مشتری CRM

دوره کوچینگ کسب‌و‌کار دانشگاه تهران

دوره کوچینگ به توسعه کسب‌وکارها و بهبود عملکرد می‌پردازد. این دوره با آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های کاربردی افراد را برای مدیریت بهتر، توانمندی بیشتر، ارتباط قوی‌تر و… به پیشرفت و توسعه کسب‌وکارها کمک شایانی خواهد کرد.

توسعه مهارت‌های مدیریتی، بهبود عملکرد فردی کارکنان، به‌کار بردن استراتژی‌های برتر مدیریتی، ارتقا روابط بین فردی، تعیین اهداف، مدیریت چالش‌ها و افزایش بهره‌وری از جمله مزایای شرکت در دوره کوچینگ کسب‌و‌کار دانشگاه تهران است. این دوره شامل سرفصل‌های ذیل خواهد شد:

  • خودشناسی
  • مهارت تیم‌سازی
  • سواد مالی
  • جرات‌ورزی
  • اصول و فنون مذاکره
  • مبانی تفکر سیستمی و استراتژیک
  • مدیریت زمان
  • پرسونال برندینگ
  • و…

شرکت در دوره جامع مدیریت کسب‌وکار دانشگاه تهران

شرکت در دوره های مدیریتی توانایی افراد را برای فعالیت و توسعه کسب‌وکار آماده می‌سازد. تکنیک و ابزارهای مدرن روز در این دوره آموزش داده می‌شوند. کسب این مهارت‌ها به مدیران کمک می‌کند تا چالش‌های سازمانی را با‌موفقیت پشت‌سر بگذارند. VLA نیز با توسعه کسب‌وکار به‌وسیله شبکه‌سازی با افراد کلیدی، فرصت یادگیری و به‌روزرسانی اطلاعات را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

ارتباط با دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران

آدرس وب سایت اینترنتی: https://vla.ir/

آدرس ایمیل: info@vla.ir

شماره های تماس:

02122136764

02122136467

آدرس: بالاتر از چهار راه جلال آل احمد – دانشکده علوم و فنون نوین

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *