اخبار 03 خرداد 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

با داشتن اقامت امارات در ۲۰۲۴ امتیازات ویژه از دولت امارات بگیرید!

احتمالاً شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با اطلاع از امتیازات اقامت امارات ترغیب به مهاجرت شده‌اید و می‌خواهید به‌سرعت شهروند امارات شوید! آیا می‌دانید که حدود ۸۰ درصد از جمعیت امارات را مهاجران تشکیل داده‌اند؟

این ارقام باورنکردنی هر فردی را وسوسه می‌کند. برای اینکه در تصمیم خود قاطع شوید، باید بهتر و دقیق‌تر با مزایای اقامت امارات آشنا شوید و تصمیم خود را سبک‌وسنگین کنید.

اقامت امارات چه مزایایی دارد؟

به نظر شما چه دلیلی برای مهاجرت به امارات وجود دارد؟ آیا امتیازات اقامت امارات در مقایسه با سایر اقامت‌ها بسیار است؟ یکی از موفق‌ترین کشورهایی که در حال حاضر تعداد زیادی از مهاجران را به خود جذب می‌کند، کشور امارات متحده عربی است که در زمینه اقتصاد، تفریح و تجارت رقبای خود را کنار گذاشته است.

اخذ ویزای طلایی امارات

آیا می‌دانید که مدت اقامت ویزای طلایی چند سال است؟ یکی از بهترین ویزاهای امارات که کلیه مهاجران به دنبال اخذ آن هستند، ویزای طلایی است که به مدت ۵ الی ۱۰ سال اعتبار دارد. شما با اخذ این ویزا به شهروند برتر امارات تبدیل می‌شوید و می‌توانید، از کلیه خدمات این کشور به صورت رایگان بهره ببرید.

با داشتن اقامت امارات در ۲۰۲۴ امتیازات ویژه از دولت امارات بگیرید!

ویزای طلایی بیشترین هزینه اقامت امارات را دارد و افرادی از قبیل: کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، دانش‌آموزان با توانایی علمی بالا و محققان علم و دانش می‌توانند، برای این ویزا درخواست خود را ارسال کنند. از امتیازات اقامت امارات می‌توان به این مورد اشاره کرد که با ویزای طلایی می‌توانید به همراه خانواده مهاجرت کنید.

ویزای طلایی نیز برای خانواده صادر می‌شود و قابلیت تمدید دارد؛ البته درصورتی‌که شرایط لازم را رعایت کرده باشید. شما برای دریافت این ویزا به حداقل ۵ میلیون درهم سرمایه نیاز دارید. این ویزا هدف غیرنفتی دارد و به دنبال جذب استعدادهای خارجی است.

دسترسی آسان به تسهیلات مالی امارات

افتتاح حساب بانکی در دبی دشوار نیست و شما می‌توانید با تهیه مدارک مورد نیاز حساب خود را افتتاح کنید. برای افتتاح حساب‌جاری یا پس‌انداز در بانک‌های مختلف دبی نیاز به شناسه اماراتی دارید. تا زمانی که مقیم امارات باشید، به‌راحتی می‌توانید با این شناسه طبق مقررات کارهای بانکی خود را انجام دهید.

یکی دیگر از امتیازات اقامت امارات این است که شهروندهای اماراتی علاوه بر افتتاح حساب، می‌توانند خدمات مالی نظیر وام مسکن، وام خودرو، وام تجهیزات شروع کسب‌وکار و غیره از بانک‌های امارات درخواست کنند.

بهره‌مندی از خدمات تحصیلی امارات

سیستم آموزشی امارات یکی از باکیفیت‌ترین سیستم‌های خاورمیانه است که فرصت بسیار خوبی را برای دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم می‌آورد تا در بهترین رشته‌های تحصیلی فعالیت کنند.

تخصصی که در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود، آینده درخشانی را برای دانش‌آموزان رقم می‌زند تا شغل آینده خود را با دید گسترده‌تری انتخاب کنند.

دسترسی به خدمات درمانی و بهداشتی امارات

احتمالاً این موضوع را درباره امتیازات اقامت امارات نمی‌دانستید که در شهرهای امارات دو نوع بیمه وجود دارد که به شهروندان ارائه می‌شود. بیمه درمانی اجباری یا اختیاری بیمه‌هایی هستند که شما می‌توانید، با استفاده از آن هزینه‌های درمانی یا بهداشتی خود را به طور قابل‌توجهی کاهش دهید.

طبق آمار حدود ۱۵ درصد از جمعیت دبی از بیمه‌های درمانی استقبال می‌کنند. این آمار حاکی از آن است که خدمات خصوصی درمانی دبی از استاندارد بیشتری برخوردار است و اغلب مهاجران نیازی به سیستم عمومی درمان ندارند.

سفر بدون ویزا به کشورهای متنوع با ویزای امارات

آیا فکر می‌کنید که سفر بدون ویزا به کشورهای دیگر امکان ندارد؟ اگر شهروند امارات هستید یا قصد مهاجرت به این کشور شگفت‌انگیز را دارید، حتماً با شنیدن امتیازات اقامت امارات خوشحال می‌شوید که با ویزای امارات می‌توانید، به چندین کشور خاورمیانه سفر کنید.

اخذ ویزای سفر کشورهای اروپایی و امریکایی در برخی از کشورهای جهان بسیار دشوار است و نیاز به زمان زیادی دارد؛ اما این فرایند با ویزای اقامت به‌راحتی برای شما حل می‌شود و درگیر قانون‌های اداری نخواهید شد؛ زیرا کشور امارات با اغلب این کشورها توافقنامه امضا کرده است.

سفر بدون ویزا به کشورهای متنوع با ویزای امارات

فرصت کار و سرمایه‌گذاری پر سود در امارات

دلیل عمده مهاجرت مردم این است که به دنبال شروع یک کسب‌وکار پرسود هستند؛ اما این مهم در کشور خودشان میسر نمی‌شود. امارات جزو بهترین کشورهایی است که شما می‌توانید، با خیال راحت سرمایه خود را به اشتراک بگذارید و نگران ازدست‌رفتن آن نباشید.

گزینه‌های مختلفی در امتیازات اقامت امارات برای سرمایه‌گذاری سر راه شما قرار دارد که به انتخاب خود یا دانش مشاوره‌های مالی در افدل گروپ آن را انتخاب می‌کنید. متخصصان مالی مرحله‌به‌مرحله سرمایه‌گذاری را برای متقاضی شرح می‌دهند تا به طور کامل با مراحل آشنا شود و در جریان کار قرار بگیرد.

نظام مالیاتی مطلوب در امارات

از امتیازات اقامت امارات میتوان به نظام مالیاتی این کشور اشاره کرد که زبانزد عام و خاص است. کشور پیشرفته امارات برای حقوق، اوراق بهادار، سهام شرکت، اجاره ملک و هیچ‌گونه شغلی مالیات وضع نمی‌کند و این به نفع شهروند یا سرمایه‌گذار است.

سرمایه‌گذاران خارجی که در کشور امارات شرکت خارجی تأسیس کرده‌اند و به عنوان شخص حقوقی فعالیت می‌کنند، باید طبق قانون مالیات ۵ درصدی پرداخت کنند. نرخ مالیات‌بردرآمد در دبی صفر است. شما باید در زمان خرید نوشابه گازدار، سیگار و محصولات تنباکو مالیات ۵۰ درصدی غیرمستقیم پرداخت کنید.

موقعیت‌های شغلی عالی امارات

بیشتر افراد امارات را به دلیل شغل‌های متنوعی که دارد، انتخاب می‌کنند؛ زیرا به دنبال درآمدزایی هستند. شما به‌خاطر کدام امتیازات اقامت امارات این کشور را انتخاب می‌کنید؟ در این سال‌های اخیر امارات از هر لحاظی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است و اقتصاد آن در خاورمیانه حرف اول را می‌زند.

طبق پیش‌بینی‌های کارشناسان مربوطه امارات در سال ۲۰۲۵ حدود ۴.۷ درصد رشد تولید ناخالص داخلی در پیش دارد و این موضوع به طور کامل بیکاری را از بین می‌برد. شما می‌توانید با هر میزان تحصیلی که دارید، در امارات مشغول به کار شوید.

ویزای خانواده امارات

امارات جزو معدود کشورهایی است که اخذ ویزای خانواده آن دشواری زیادی ندارد و با سرمایه موردنیاز به آن می‌رسید. شما می‌توانید تمامی اعضای خانواده خود را به امارات ببرید؛ البته این حرف به نوع ویزا بستگی دارد. اگر ویزای طلایی دارید، بدون هیچ محدودیتی با امتیازات اقامت امارات همسر، فرزندان خود را به دبی ببرید.

فرصت کار و سرمایه‌گذاری پر سود در امارات

با افدل گروپ دیگر نگران دریافت اقامت امارات نباشید!

آیا به دنبال کاهش هزینه‌های مهاجرتی خود هستید؟ با افدل گروپ می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید و به طرز شگفت‌انگیزی هزینه‌های خود را کاهش دهید. ما در این مجموعه بزرگ تا قدم آخر مهاجرت همراه شما هستیم و شما را با امتیازات اقامت امارات آشنا می‌کنیم.

اگر قصد ثبت شرکت و شروع کسب‌وکار در دبی دارید، می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان مجموعه استفاده کنید. آیا سرمایه‌ای در دست دارید و می‌خواهید ملک در دبی بخرید؟ با افدل گروپ به بهترین ملک‌های تجاری و مسکونی دست پیدا می‌کنید.

افرادی هستند که به دبی مهاجرت کرده‌اند؛ اما توانایی افتتاح حساب بانکی ندارند و از قوانین جدید مطلع نیستند. افدل گروپ همه‌فن‌حریف می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما در بانک موردنظر حساب افتتاح کند. با این اوصاف تردید در انتخاب این مؤسسه مهاجرتی جایز نیست.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *