این داستان در اصل در WIRED Italia ظاهر شد و از ایتالیایی ترجمه شده است.
ما شاهد آغاز عصر جدیدی هستیم، همانطور که اینترنت در دهه 1980 بود. امروزه دسترسی به فضا هنوز برای افراد معدودی است، اما درست مانند محاسبات، در چند سال آینده قیمت ها کاهش می یابد. زیبایی یک ماجراجویی.” لورنزو برتلی، مدیر ارشد بازاریابی پرادا، امروز در کنگره بین المللی فضانوردی 2024 در میلان ایتالیا گفت. بله، درست است، پرادا در کنگره بین المللی فضانوردی.
برتلی با هیجان به رونمایی از واحد تحرک خارجی Axiom (AxEMU) اشاره کرد – طراحی لباس فضایی مشترک خانه مد با استارتاپ Axiom Space مستقر در هیوستون، که برای ماموریت Artemis 3 ناسا به ماه برنامه ریزی شده برای سال 2026 استفاده خواهد شد.
برتلی ادامه داد: «[این] یک موضوع تجاری یا بازاریابی نیست. ما در نهایت بعداً به آنها فکر خواهیم کرد، اما غلبه بر محدودیتهایمان یکی از ارزشهایی است که روح پرادا را به بهترین شکل منعکس میکند. این اولین قدم در همکاری با Axiom Space است.
منبع:wired