اخبار 01 آبان 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بوز در زمان خودش دوباره اختراع کرد. اکنون بخش روی حیله می آید

بوز در زمان خودش دوباره اختراع کرد. اکنون بخش روی حیله می آید

Bose ممکن است 60 ساله شده باشد، اما به نظر می رسد که شرکت صوتی به طور جدی وارد دوران تحصیلات تکمیلی خود شده است. پس از اینکه Amar Bose، بنیانگذار فقید، مالکیت اکثریت را به MIT در سال 2011 اهدا کرد – واقعیتی که کمتر شناخته شده است – این برند با ارزش ترین برند صوتی بالاترین ادیت شد و تمرکز خود را گسترش داد. زمان استفاده از بلندگوهای سیمی یا چند گزینه هدفون ناچیز برای جفت شدن با رادیو سی دی Bose Wave شیک شما گذشته است.

در چهار سال گذشته با مدیرعامل لیلا اسنایدر – مشاور 15 ساله سابق مک‌کینزی که خودش فارغ‌التحصیل MIT با مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی مکانیک است – ظاهراً بوز کشتی‌ای را که به نظر می‌رسید به سمت ساحل حرکت می‌کرد، اصلاح کرد.

اسنایدر و تیمش پس از تعطیلی فروشگاه‌های خرده‌فروشی Bose در میانه یک بیماری همه‌گیر جهانی، سکان هدایت را در دست گرفتند. او همچنین کمک کرد تا یک شروع ناخوشایند در فضای هدفون بی‌سیم و بلندگوی بلوتوث به برخی از براق‌ترین و خوش‌صداترین مدل‌های موجود در بازار تبدیل شود. در دنیایی که مشاوران مدیریت و مدیران فناوری به دلیل حذف شرکت‌ها برای قطعات و افزایش قیمت‌ها شناخته شده‌اند، اسنایدر و یک بوز باریک برتری برند را در زمینه حذف نویز در مقابل رقابت سخت اپل، سونی و دیگران حفظ کرده‌اند.

چیزی که بیش از همه در مورد Bose 2024 مرا تحت تأثیر قرار می دهد این است که مجبور نیست با روندهایی که مارک های تجاری عمومی انجام می دهند بازی کند: برای شش دهه یک مبتکر بوده است و همچنان در همه چیز از توسعه محصول گرفته تا استراتژی خرده فروشی فعالیت می کند. این شرکت بی سر و صدا در حال رمزگشایی از ترفندهای پشت شیشه های حذف نویز داخل خودرو و ایجاد پرتو بوده است و سیستم های آرایه خط شخصی را برای نوازندگان سالن کوچک توسعه داده است.

ده سال پیش، به مردم می‌گفتم که بوز، فراتر از حذف نویز عالی‌اش، برای اکثر مردم بسیار کم ارائه می‌کرد. حالا؟ می توانم بگویم که شرکت به طرز خطرناکی به خوردن ناهار Sonos نزدیک شده است.

60 سال صدا
تعداد بسیار کمی از برندها هستند که در شش دهه گذشته فناوری صوتی شخصی را تا این حد به جلو سوق داده باشند. از پخش‌کننده‌های وینیل گرفته تا سی‌دی‌ها، و اکنون دوران استریمینگ و گوش دادن قابل حمل، Bose محصولات رقابتی را برای شنوندگان رده بالا ساخته است، حتی اگر در این مسیر اشتباهاتی انجام داد – چند جفت هدفون بی‌سیم اولیه بسیار بزرگ و ناراحت کننده. به عنوان مثال. اسنایدر می گوید که پیوستن به آن می تواند یک فرهنگ سورئال باشد.

اولین مدیر عامل زن Bose، اسنایدر یک قلاب‌زن بزرگ شد که برای اولین رادیو Bose خود پس‌انداز کرد. من با Bose به عنوان یک برند آرمانی و نمادین بزرگ شدم. و وقتی داستان هایی از پیشینه خود دارید، پیوستن به یک شرکت خنده دار است، درست است؟

با این حال، اگرچه اسنایدر دیگر مجبور نیست برای دسترسی به جدیدترین کیت، پس‌انداز کند، ظاهراً افراد جدید و قدیمی همان درخواست‌های تکراری را از افراد در مدار شخصی خود دریافت می‌کنند. اسنایدر به شوخی می‌گوید: «هر کارمند Bose به شما می‌گوید که رایج‌ترین سؤالی که می‌گیرند این است که آیا تخفیف می‌گیرید؟»

منبع:wired

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *