اخبار 01 آبان 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

من یک شورت بولت دارم و سوپرشارژرها یک تغییر کلی بازی هستند

من یک شورت بولت دارم و سوپرشارژرها یک تغییر کلی بازی هستند

خوردن یک صبحانه کوسادیلا در ماشینتان نباید آنقدر هیجان انگیز باشد.

اما این quesadilla از Wawa بود، این Wawa میزبان یک سوپرشارژر تسلا بود، و این خودرو شورلت بولت EUV 2023 بود که از طریق یک آداپتور NACS/CCS به آن سوپرشارژر متصل شده بود. بیش از یک سال پس از اعلام تغییر جنرال موتورز به NACS، و به دنبال برخی آشفتگی‌های داخلی تسلا که به نظر می‌رسد یک معامله مرده است، تسلا در اواخر سپتامبر دسترسی به ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی مناسب خود را برای خودروهای جنرال موتورز باز کرد. این همه سوپرشارژرها نبود، اما بیش از 17000 نقطه بود، که بسیاری از آنها در مکان‌هایی بودند که قبلاً مناطق تاریک در هر برنامه سفر جاده‌ای بودند.

من ماشینم را خریدم چون می‌دانستم که سفرهای جاده‌ای یک ناراحتی نادر اما واقعی است. با در دسترس بودن شبکه تسلا، نگرانی از انداختن تاس CCS در سرزمین های ناشناخته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. برای درک درستی از احساس این موضوع، ابتدا باید در مورد قبل از زمان بشنوید.

اکنون کمی بیش از یک سال است که پیچ خود را دارم و چهار سفر جاده‌ای را انجام داده‌ام که به شارژ سریع DC (DCFC) نیاز دارد. “سریع” نام اشتباهی است با Bolt، کم سرعت‌ترین خودروی برقی مدرن که شما را مجبور می‌کند برای سطوح باتری، امکانات اطراف، حیوانات خانگی و حدس زدن زمان‌بندی جمعیت برنامه‌ریزی کنید. هر شب قبل از یک سفر طولانی، در بررسی‌های A Better Route Planner، PlugShare و Google Maps در حال نیشگون گرفتن، زوم کردن و استرس هستم و از خودم می‌پرسم که آیا ChargePoint در پارکینگ کارخانه آبجوسازی ۷ یا ۹ کیلووات در ساعت تولید می‌کند.

منبع:wired

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *