[ad_1]
همانطور که ممکن است تصور کنید ، یک جریان ثابت از اتومبیل برای بررسی از محل پارکینگ من می آید. چند هفته ، آنها مانند سبز روشن استون مارتین ، بنتلی قاتل یا شناسه VW ایستاده اند. وزوز می توانید به زودی بخوانید. این اتومبیل ها معمولاً مکالمه هایی را با همسایگان ایجاد می کنند ، به ویژه کسانی که نمی دانند چرا هر هفته یک وسیله نقلیه متفاوت در آن نقطه وجود دارد.
در بعضی مواقع ، وسایل نقلیه ناشناس تر هستند و من مطمئن نیستم که این ADX هرگونه بحث در جامعه را برانگیخته است. کراس اوور جمع و جور یک نژاد محبوب است و در پس زمینه مخلوط می شود – به ویژه هنگامی که آنها سایه ای بی نظیر را رنگ می کنند.
به این معنی نیست که ADX خوش تیپ نیست ؛ رنگ مروارید خاکستری شهری حتی در باران تقریباً ثابت (که به جای خود من تصاویر را توضیح می دهد) خوب به نظر می رسید که همزمان با زمان ما با تستر بود. و از صندلی راننده ، نمای پایین هود ، در امتداد آن چین و چروک ها ، با توجه به قیمت اولیه 35000 دلاری ADX ، بسیار جالب تر از متقاطع قابل مقایسه است.
“جمع و جور و بیو” ، همانطور که ممکن است House MD در زندگی قبلی گفته باشد.
ابله
“جمع و جور و بیو” ، همانطور که ممکن است House MD در زندگی قبلی گفته باشد.
ابله
کمبود ترکیبی کمی شرم آور است.
ابله
کمبود ترکیبی کمی شرم آور است.
ابله
“جمع و جور و بیو” ، همانطور که ممکن است House MD در زندگی قبلی گفته باشد.
ابله
کمبود ترکیبی کمی شرم آور است.
ابله
این بنا در مکزیک در کنار هوندا HR-V ساخته شده است و یک سکو را با Acura Integra و Honda Civic به اشتراک می گذارد. مانند HR-V ، هیچ گزینه ترکیبی وجود ندارد ، فقط یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتر توربوشارژ با 190 اسب بخار (142 کیلو وات) و 179 پوند فوت (243 نانومتر). همچنین فقط یک انتخاب انتقال وجود دارد – یک انتقال مداوم متغیر.
این “نقاط تغییر” را از پیش برنامه ریزی کرده است که چرخ دنده های یک گیربکس معمولی را شبیه سازی می کند. Acura می گوید که برای عملکرد برنامه ریزی شده است و می توانید از دستمال های فرمان برای تغییر یا پایین آمدن یک دنده مجازی استفاده کنید. موتور توربوشارژ شروع به ساخت تمام گشتاور خود از 1700 دور در دقیقه می کند ، اما اگر عجله دارید ، ابتدا می شنوید که Revs از متناسب با افزایش اولیه سرعت بالا می رود و قدرت کامل تا 6000 دور در دقیقه وارد نمی شود ، با Redline 500 دور در دقیقه بیشتر. این موتور پرفروش در جهان نیست که دوباره از بین برود.
به عنوان استاندارد ، ADX فقط چرخ جلو است ، اما درایو تمام چرخ با قیمت 2000 دلار اضافی در دسترس است. این می تواند نیمی از گشتاور موجود موتور را به چرخ های عقب بفرستد ، اما انتظار دارید که در شرایط رانندگی روزانه مغرضانه باشد.

من عاشق منظره از صندلی راننده در پایین ستون فقرات هود هستم.
اعتبار: Acura
راندمان سوخت قابل توجه نیست ، اما در اینجا برای کلاس متوسط است. با درایو تمام چرخ ، همانطور که آزمایش شده است ، EPA 27 mpg ترکیبی (8.7 لیتر در 100 کیلومتر) را تخمین می زند. من در واقع 28 mpg (8.4 لیتر در 100 کیلومتر) در طول هفته کمی بهتر برگشتم.
[ad_2]
منبع:arstechnica