اخبار 8 شهریور 14009:52 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تسهیلات و بلاعوض های زلزله زدگان سی سخت پرداخت شود

تسهیلات و بلاعوض های زلزله زدگان سی سخت پرداخت شود

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در بحث محرومیت زدایی در روستاها جهش خوبی آغاز شده است، گفت: بنیاد مسکن و بانک ها پرداخت تسهیلات و بلاعوض های زلزله زدگان سی سخت را شتاب دهند.

کیامرث حاجی زاده در مراسم معرفی مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، افزود: مرحوم تابش از مدیران انقلابی، جهادی، بی ریا و طرفدار محرومین بود که سابقه آشنایی و همکاری چندین ساله با ایشان را داشتم.
وی با بیان اینکه تغییرات و جابجایی ها امری طبیعی است، اظهار کرد: جنتی از مدیران پرتلاش، خدوم، زحمتکش و پای کار استان بودند که کارنامه موفقی در زلزله سی سخت دارند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم بنیاد مسکن در زلزله سی سخت موفق عمل کرد، تصریح کرد: هماهنگی و مدیریت بحران در زلزله سی سخت مثال زدنی است که این اتفاق نتیجه هماهنگی و همکاری همه ی دستگاه ها و مدیریت خوب استاندار است.
حاجی زاده با بیان اینکه اولویت اول و تکلیف اصلی مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان زلزله شهرستان دنا است، عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به فصل سرما باید منازل مسکونی مردم هرچه زودتر تکمیل و تحویل مردم داده شود.
وی با اشاره به اینکه در بحث محرومیت زدایی در روستاها جهش خوبی آغاز شده است، ادامه داد: بنیاد مسکن و بانک ها پرداخت تسهیلات و بلاعوض ها به مردم را شتاب دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید در عمل به وعده هایی که به مردم داده ایم جهادی عمل کنیم، خاطرنشان کرد: منازلی که سقف گذاری شده اند هر چه زودتر و قبل از شروع سرما، تکمیل تا مردم در منازل خود مستقر شوند.
حاجی زاده با بیان اینکه بنیاد مسکن کشور نیز باید برای این مسئله وقت بیشتری بگذارد و یکی از معاونانش را با اختیارات کامل تا زمان تحویل منازل در سی سخت مستقر کند، بیان کرد: سهمیه سیمان رایگان بنیاد مسکن هرچه سریعتر در اختیار همه منازل احداثی قرار گیرد و منازلی که سقف گذاری نشده اند نیز باید سقف گذاری و تکمیل شوند.
نشست معرفی مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، درفشی معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، جنتی مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، باقری مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد.
منبع: ايسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *