اخبار 1 13 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فارس با ۷۴ منتخب در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت می‌کند

فارس با ۷۴ منتخب در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت می‌کند

ایسنا/فارس معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: ۷۴ دانش آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت و نماز استان در سی ونهمین دوره مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

جهانبخش بانشی پنجشنبه سوم تیر به خبرنگاران گفت: از اول تیرماه مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار دانش اموزان منتخب به دبیرخانه مسابقات شروع شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس افزود: پس از داوری مقدماتی از اواسط تیرماه تا اوایل مردادماه مرحله نهایی کشوری بصورت برخط و آنلاین و ارتباط تصویری زنده بین دانش اموزان راه یافته برگزار خواهد شد.

بانشی همچنین اضافه کرد: تعداد ۱۰ نفر از همکاران فرهنگی خواهر و برادر منتخب فارس نیز در ششمین دوره مسابقات قران، عترت و نماز فرهنگیان کشور (در رشته‌های قرائت تحقیق، نهج البلاغه، روش تدریس احکام وحفظ ده جزء و کل) به میزبانی خراسان رضوی  شرکت می‌کنند.

او بیان کرد: این مسابقات نیز در مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار همکاران برادر و خواهر فرهنگی منتخب درحال داوری است و  ۱۴ تا ۱۶ تیرماه مسابقات مرحله نهایی فرهنگیان نیز به صورت انلاین و ارتباط زنده تصویری برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس ادامه داد: با برنامه ریزی و نظارت اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش فارس، مسابقات مقدماتی استانی در اکثر شهرستان‌ها و مناطق فارس به شیوه مجازی و نیمه حضوری و در برخی مناطق با رقابت دانش آموزان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

بانشی افزود: پس از آن دانش آموزان برتر به  مرحله استانی معرفی و پس از داوری آثار ارسالی  آنها  که به صورت لوح فشرده بود، تعداد۴۴  نفر در بخش آوایی و ۳۰ نفردر بخش پژوهشی و در مجموع ۷۴ نفربه  عنوان نفرات برتر استان در مسابقات کشوری که به میزبانی استان سمنان وخراسان رضوی به شیوه مجازی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *