اخبار 1 13 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به خراسان جنوبی اختصاص یافت

۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به خراسان جنوبی اختصاص یافت

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: مجموع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال‌جاری حدود ۲ هزار میلیارد تومان است که براساس شاخص‌ها توزیع شد.

مجید پورعیسی، امروز ۳ تیرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: امروز مصوب شد حداقل ۲۰ ساعت به هر دستگاه اجرایی اضافه کار بدهیم و هزینه های ضروری آنان را پوشش دهیم اما جهت گیری این باشد که به طور متوسط تا پایان سال ۷۰ ساعت اضافه کار به کارشناسان و ۱۲۰ ساعت برای مدیران در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امسال ۴۸۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه ای به استان اختصاص یافته است که ۴۷۱ میلیارد آن تاکنون ابلاغ شده و از این میزان ۴۵۱ میلیارد تومان به تناسب شاخص ها در بین دستگاه های اجرایی توزیع می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی تصریح کرد: اعتبار حوزه راه و حوزه آب هر کدام ۵۰ میلیارد تومان است که پس از مشخص شدن پروژه‌ها در صحن علنی شورا مصوب خواهد شد.

پورعیسی ادامه داد: انتظار داریم ۶۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال به استان کسری اعبتار هزینه ای بدهند.

وی از اختصاص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی از منابع مختلف به استان خبر داد و گفت: این اعتبار نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

پورعیسی افزود: ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار تملک، ۱۷۷ میلیارد تومان نفت داشته ایم که بر اساس شاخص ها توزیع شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون از چهار منبع اعتبارات تملک دارایی تخصیص بیش از ۸۰ درصد و از یک منبع نیز تخصیص بیش از ۲۵ درصدی داریم و امیدواریم تا پایان امسال تخصیص اعتبارات به ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه امسال ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبارات توازن استانی اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش دارد، اظهار کرد: این اعتبارات براساس ۳۶ شاخص در شهرستان‌ها توزیع شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی یادآور شد: در سال جاری با توجه به پروژه‌های نیمه تمام، محدودیت آغاز پروژه جدید داریم و ۱۰ درصد اعتبارات استان برای پروژه‌های جدید در نظر گرفته می‌شود.

وی یادآور شد: امسال در مجموع اعتبار هزینه‌ای و اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه ای استان حدود ۲ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *