اخبار 2 13 آبان 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

همدردی مدیرکل محیط زیست ایلام با جامعه‌ی خبری

همدردی مدیرکل محیط زیست ایلام با جامعه‌ی خبری

ایسنا/ایلام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با حضور در جهاددانشگاهی ایلام و دیدار با رئیس این واحد، درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.

«غلامرضا ابدالی» در دیدار با «سیدغلامرضا حسینی»  با ابراز تاسف از درگذشت ناباورانه ۲ تن از خبرنگاران ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس اظهار کرد: این اتفاق ناگوار همه‌ی ما را محزون و شیرینی انجام کارهای انجام شده در دریاچه‌ی ارومیه را بر ما تلخ کرد.

وی گفت: این عزیزان برای انعکاس کارهای بزرگ انجام شده به منطقه اعزام شده بودند و در حال انجام وظیفه همه ما را داغ‌دار کردند و امروز سازمان حفاظت از محیط زیست مانند خانواده بزرگ رسانه داغدار است.

مدیرکل محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه محیط زیست ما همچنان نیازمند تلاش همکاران زنده یادان «مهشاد کریمی» و «ریحانه یاسینی» خبرنگاران عزیز، پرتلاش  و فقید زیست محیطی است.

ابدالی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست بدون همکاری رسانه‌ها ناممکن است، از تلاش‌های  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه ایلام، قدردانی کرد.

در این دیدار «غلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام و مسئول نمایندگی خبرگزاری ایسنا در استان، از همدردی مدیرکل محیط زیست استان ایلام قدردانی کرد.

جمعی از خبرنگاران صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه به آذربایجان غربی اعزام شدند که عصر این روز درحادثه واژگونی اتوبوس مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا جان خود را از دست دادند.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *