اخبار 4 15 آبان 14009:34 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خرید و فروش زمین و دلالی را به صفر رسانده‌ایم / ۵۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده است

خرید و فروش زمین و دلالی را به صفر رسانده‌ایم /  ۵۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده است

ایسنا/تهران مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: همه واحدهای راکد در تمام نقاط شهرک ها تعیین و تکلیف شده اند.

به گزارش ایسنا، صابر پرنیان، ظهر پنجشنبه ۱۰ تیر ماه در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک ، اظهار کرد: شهرک صنعتی قرچک به عنوان زنده‌ترین شهرک صنعتی کشور است به این مفهوم که در کنار کارهای زیرساختی که انجام می‌دهیم واحدها هم در حال ساخت و ساز هستند، از حدود ۸۰۰ قرارداد ۵۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده و پیش بینی می کنیم در یک سال آینده ۵۰۰۰ شغل پایدار در این شهرک ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته توانستیم برق ۱۵مگاواتی این شهرک را به ۳۰ مگاوات افزایش دهیم، آب این شهرک ۲۰لیتر بر ثانیه بود که تبدیل به ۴۰ لیتر بر ثانیه یعنی دو برابر شد، تفاهم‌نامه‌ای نیز تدوین و امضا کردیم که در کشور بی نظیر بود، شش پست برق ۶۳به ۲۰ همزمان در استان تهران بود که مدیر برق منطقه ای شهرک آن را اعلام کرد که در کشور بی نظیر بود، با این حساب ۵۴۰ مگاوات برق به ظرفیت برق شهرک‌های صنعتی استان تهران افزوده شد، در این راستا انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه هم به تعهد خود عمل کند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ادامه داد: در پایان سال گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان منابع مالی به شرکت برق منطقه‌ای تزریق کردیم که یک پست برق دیگر هم به این شهرک اختصاص یابد که می‌تواند برای همیشه برق این شهرک را تامین کند.

پرنیان بیان کرد: همه واحدهای راکد در تمام نقاط شهرک‌ها تعیین تکلیف شده‌اند یعنی قطعه زمینی نیست که تا آخر سال ۹۷ واگذار شده و تعیین تکلیف نشده باشد، یعنی بحث خرید فروش زمین و دلالی را به صفر رسانده‌ایم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: امیدواریم تا دو ماه آینده این زمین‌ها قیمت گذاری شود و سرمایه‌گذاران جدیدی که واقعا صف بسته‌اند را جذب کنیم که در حال حاضر می‌توانیم این مهم را انجام دهیم.
پرنیان خاطرنشان کرد: عمده مشکل شهرک صنعتی قرچک بحث تخصیص آب است، مشکلات زیادی از جمله بحث مخابرات، گاز و برق بوده که برق آن در حال تکمیل است و امیدواریم  شهرک صنعتی قرچک تبدیل به یکی از قطب‌های مهم اشتغال کشور شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *