اخبار 14 26 آبان 14009:50 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سیف الاسلام قذافی لیبیایی‌ها را به حضور در انتخابات دعوت کرد

سیف الاسلام قذافی لیبیایی‌ها را به حضور در انتخابات دعوت کرد

سیف الاسلام قذافی در اولین بیانیه بعد از تحویل مدارک نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری لیبی از تمام لیبیایی‌ها خواست کارت‌های انتخاباتی‌شان را دریافت کنند تا در تصمیم‌گیری ملی مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سیف الاسلام قذافی، پسر معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در اولین بیانیه بعد از ارائه مدارک نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم رفتن به دفاتر کمیسیون عالی انتخابات در مناطق و شهرها برای دریافت کارت‌های انتخاباتی تأکید کرد.

وی تأکید کرد، بدون این کارت‌ها هیچ کسی نمی‌تواند در رأی گیری و در تصمیم‌گیری مشارکت کند.

وی گفت: کارت‌های انتخاباتی شما برای رفتن به پای صندوق‌های رأی جهت شرکت در تصمیم گیری ملی و تقویت میزان مشروعیت نهادهای سیاسی جدید برای بازسازی کشور لازم است. باید رویای نجات لیبی از میان آشوب و تنش و بی‌ثباتی محقق شود.

سیف الاسلام قذافی یکشنبه مدارک خود را برای شرکت در انتخابات ارائه کرد. خلیفه حفتر، فرمانده ارتش “ملی” لیبی نیز سه‌شنبه مدارکش را برای شرکت در انتخابات ارائه کرد.

در این راستا کمیسیون انتخابات لیبی اعلام کرد: ارائه درخواست نامزدی برای انتخابات لزوما به معنای قبول درخواست نیست بلکه صرفا تحویل گرفتن درخواست‌ها است. به محض تکمیل روند بررسی درخواست‌های نامزدها و انتشار اسامی نامزدهای واجد شرایط، ارائه شکایت‌ها نیز ممکن خواهد بود.

منبع: ايسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *