اخبار 15 27 آبان 14008:04 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فرماندار دلگان: در بحران کرونا به کمک آمریکایی ها نیازی نیست

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: ایران در بحران کرونا به کمک آمریکایی ها نیازی ندارد و در جاهایی که بتواند کمک می کند و از کشورهایی که بخواهد نیز کمک دریافت می کند.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: ملت و دولت ایران به دلسوزی های ترامپ و سران مستکبر آمریکایی احتیاجی ندارند و اجازه نمی دهند در شرایط دشوار کرونایی به کارهای شیطانی شان ادامه دهند.

وی بیان کرد: اگر آمریکایی ها راست می گویند و در وعده خود صادق هستند، چرا در شرایط دشوار کرونایی تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران را بر نمی دارند و چرا اجازه نمی دهند که ایران تجهیزات و امکانات داروئی و بهداشتی و درمانی به کشور وارد کند.

شجاعی ادامه داد: دست کمک آمریکاییها در بحران کرونا به جمهوری اسلامی ایران مشروط به تقاضای حاکمیت، خطرناکتر از ویروس کروناست و یقینا حافظه تاریخی ملت ایران، بدعهدی های آمریکاییها را از یاد نبرده اند و تعابیر مقام معظم رهبری از رفتار آمریکاییها، حکیمانه و واقع گرایانه است که دیدگاه مردم ایران نیز غیر از این نیست.

مقام عالی دولت در دلگان اظهار داشت: جدای از شخصیت ترامپ، از رئیس جمهوری که با باد کرونا،  علی رغم رجز خوانی های قبلی، دستمال دستشویی در کشورش نایاب می‌شود و حکم کالای لوکس پیدا میکند، انتظار کمک نمی‌توان داشت.

وی افزود: از هیات حاکمه ای که برای کارهای انسان دوستانه شرط و شروط میگذارد و در این شرایط به دنبال گروکشی و ماهیگیری از آب گل آلود است انتظاری جز توطئه و دشمنی نمی‌توان داشت.

شجاعی گفت: آمریکا تشنه یک درخواست کوچک، یک ‌نگاه مهربانانه و یک چراغ سبز از ایرانیان است غافل از اینکه ساربان این قافله حکیمی فرزانه با قدرت معنوی و نفوذ قلبی و اجتماعی بالاست.

فرماندار دلگان ادامه داد: شاید آمریکاییها تحت فشار افکار عمومی، در شرایط کنونی بخشی ازتحریمهای ظالمانه را بردارند، یقینا لطف نکرده‌اند و بخشی از حقوق تضییع شده ملت ایران را به آنان بر می‌گردانند.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *