اخبار 23 5 آذر 14004:16 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

محل انباشت زباله حویق خطرات زیست محیطی دارد

محل انباشت زباله حویق خطرات زیست محیطی دارد

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان، مکان فعلی پسماند های حویق را با توجه به نزدیکی به آب دریا و محل سکونت مردم مناسب ندانست و گفت: محل انباشت زباله در حویق خطرات زیست محیطی فراوانی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از محل انباشت زباله در شهر حویق، با تاکید بر ضرورت تفکیک زباله از مبدا تصریح کرد: مکان فعلی پسماند های حویق با توجه به نزدیکی به آب دریا و محل سکونت مردم مناسب نیست.

رئیس کل دادگستری گیلان، دستور داد تا در اسرع وقت نشستی با حضور مسئولان استانی و محلی در دادگستری استان در خصوص بررسی مشکلات این منطقه و راهکارهای برون رفت از این معضل تشکیل شود و گفت: محل انباشت زباله در حویق خطرات زیست محیطی فراوانی را به دنبال دارد.

سید خلیل واحدی مقدم، معاون قضایی، مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری گیلان نیز، با اشاره به اینکه ساختمان حوزه قضایی حویق استیجاری و فرسوده بوده و از امکانات لازم برخوردار نیست، اظهار کرد: با پیگیری های رئیس کل دادگستری استان گیلان و توجه امام جمعه این شهر، قطعه زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع جهت ساخت و ساز به این دادگستری اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه دادگستری استان پس از تملک زمین، پیگیر اعتبارات آن از تهران بوده است، متذکر شد: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه دریافت شده و با پیمانکار محلی نیز عقد قرارداد صورت گرفته است و به لطف خداوند تا سال آینده شاهد افتتاح ساختمان جدید حوزه قضایی حویق خواهیم بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *