اخبار 27 11 آذر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پرهیز از تشریفات و حواشی بایسته‌ای مهم در مسیر خدمت است

پرهیز از تشریفات و حواشی بایسته‌ای مهم در مسیر خدمت است
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: پرهیز از تشریفات و دوری جستن از حواشی امری مهم و ضروری در مسیر خدمت به مردم است.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان در تالار معصومیه فرمانداری قم عنوان کرد: هر حرکتی که توام با جلب رضای خداوند و خدمت به مردم باشد، ارزشمند خواهد بود. پرهیز از تشریفات و دوری جستن از حواشی امری مهم و ضروری در مسیر خدمت به مردم است.
وی اظهار کرد: همدلی و همراهی مسئولان و مردم می تواند از هدر دادن فرصت ها جلوگیری کند و برکات و خیرات زیادی به همراه داشته باشد.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام رونق تولید عنوان کرد: نامگذاری سال یک تشریفات نیست بلکه یک راهبرد مهم برای برون رفت از مشکلات و بهبود شرایط اقتصادی است.
وی بیان کرد: همه باید در جهت رونق تولید و توسعه اقتصادی در کشور تلاش کنیم و نسبت به تحقق منویات و مطالبات رهبری گام برداریم و حداکثر استفاده از ظرفیت ها را در تحقق اهداف داشته باشیم.
آیت الله سعیدی در خصوص سیل اخیر در کشور گفت: بارش باران از عنایات الهی است که گاهی با ناملایماتی همراه است اما این حوادث نیز از اقتضائات طبیعی در دنیاست و باید از آن درس و عبرت گرفت.
وی افزود: باید از این دست حوادث، تجربیاتی کسب کرد تا بتوان در مواجهه با آن آمادگی داشت، از طرفی به کمک و یاری سیل زدگان شتافت و با همراهی مردم و مسئولان نیازهای آن ها را برطرف کرد و این مساعدت ها ها را تسریع بخشید.
امام جمعه قم بیان کرد: برخی از مباحث حاشیه ای با توجه به وضعیت بحران در کشور شایسته نیست و باید از طرح کردن این مباحث و حاشیه پردازی اجتناب کرد.
وی با قدردانی از تلاش استاندار و دستگاههای اجرایی در استقبال از زائران در ایام نوروز گفت: لغو مرخصی ها و خدمت به زائران در ایام عید و ساماندهی اوضاع با توجه به بارش های اخیر کاری ارزشمند بود که جای قدردانی دارد.
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *