اخبار 27 11 آذر 14001:10 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

توزیع 600 بسته معیشتی در اهر

توزیع 600 بسته معیشتی در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان اهر، فرمانده سپاه ناحیه اهر و جمعی از مسئولان اهر 600 بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم(ص) با مشارکت خیرین و سپاه ناحیه اهر 600 بسته غذایی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی هدف از اجرای این رزمایش را کمک به اقشار کم درآمد و نیازمند شهرستان اهر که با شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند، عنوان کرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و کمک‌های مومنانه مسئولان و خیران در جریان اجرای چند مرحله از این رزمایش در دفعات گذشته افزود: خیران اهری در رزمایش‌های پیش از این به منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده از شیوع کرونا از همدیگر سبقت می‌گیرند.

وی گفت: این بسته‌های معیشتی شامل روغن نباتی، کنسرو ماهی، برنج، ماکرونی، رب گوجه فرنگی به ارزش هر بسته بیش از 300 هزار تومان است که امروز بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار صفی همچنین در ادامه از غرس 33 اصله نهال مثمر گردو به یاد 33 شهید سپاه ناحیه اهر در محوطه سپاه ناحیه اهر با حضور امام جمعه، فرماندهان سپاه ناحیه اهر و فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان این شهرستان خبر داد.

منبع:ایسنا

 

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *