اخبار 42 4 دی 14007:47 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صدور اخطار به ۶۹۷ واحد صنعتی متخلف در استان زنجان

صدور اخطار به ۶۹۷ واحد صنعتی متخلف در استان زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، اظهار کرد: در آخرین اخطار پرونده برای فردی که اقدام به تخلیه پسماند روی در محلی خارج از محل اعلام شده، کرده بود تشکیل شده است.

حسین آبسالان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۹۷ اخطار به واحدهای صنعتی که ضوابط زیست‌محیطی را نادیده گرفته بودند، صادر شده است و ناظران و بازرسان تا رفع مشکل بر موارد نظارت دارند و قطعاً در این رابطه با کسی شوخی نداریم.

وی با بیان اینکه اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان خود را موظف می‌داند تا از محیط‌زیست حفاظت کند، افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که برخی واحدها اقدام به نقض ضوابط می‌کنند که در گام نخست به صاحبان صنایع اخطار داده می‌شود و در صورت تکرار و بی‌توجهی به هشدارها، پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه کسی حق ندارد آب، خاک و هوا را آلوده کند، خاطرنشان کرد: اقدامات این اداره‌کل کاملاً مستند بوده و ما بر اساس شواهد اقدام به صدور اخطار و یا تشکیل پرونده می‌کنیم. در پرونده اخیر، راننده کامیونی اقدام به تخلیه پسماند یکی از کارخانه‌های معتبر روی در منطقه‌ای نامناسب کرده بود که بازرسان در این رابطه برررسی‌های لازم را انجام داده و پرونده‌ای نیز در این رابطه تشکیل شده است.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *