اخبار 46 9 دی 14006:02 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

صادقی: در پنج دقیقه به تراکتور باختیم/ سایپا در نیم فصل چهار بازیکن جذب می‌کند

صادقی: در پنج دقیقه به تراکتور باختیم/ سایپا در نیم فصل چهار بازیکن جذب می‌کند

سرمربی تیم فوتبال ساپیا می‌گوید تیمش تنها در پنج دقیقه مسابقه را به تراکتور واگذار کرده است. وی همچنین از تقویت تیم خود در نیم فصل لیگ برتر با جذب سه تا چهار بازیکن خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تراکتور که با نتیجه دو بر یک به سود حریف تبریزی در هفته پایانی نیم فصل اول بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید، اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم و تا دقیقه ۴۵، میدان مسابقه در اختیار ما بود و حتی دو موقعیت خیلی خوب دیگر نیز داشتیم که می‌توانستیم مجددا به گل برسیم.

وی ادامه داد: در پنج دقیقه با توجه به وقت های اضافی نیمه اول، بازی را از دست دادیم و باید بدانیم مقابل تیم بزرگی همچون تراکتور که بازیکنان بزرگی دارد اگر یک لحظه هم تمرکز را از دست بدهیم، از فرصت ها استفاده می کنند.

سرمربی تیم فوتبال ساپیا با بیان اینکه متاسفانه این دیدار را با نتیجه دو بر یک به حریف خود واگذار کردیم، گفت: در نیمه دوم آن ها قصد داشتند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و ما سعی کردیم خیلی زود به دروازه حریف برسیم، اما خیلی خوب عمل نکردیم و هرچند دو موقعیت خوب روی ضربات ایستگاهی به دست آوردیم که نتواستیم از آن ها استفاده کنیم.

صادقی ادامه داد: تفاوت بازیکنان ما و تراکتور مربوط به تجربه است و از یک موقعیت خیلی معمولی می توانند یک موقعیت گل خلق کنند، این درحالی است که جوانان ما موقعیت های خیلی خوب را از دست می دهند و ما باید یاد بگیریم از موقعیت های خود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی در رابطه با قضاوت این دیدار نیز، عنوان کرد: داوری مشکلی نداشت، هرچند که تراکتوری‌ها روی صحنه گل معترض بودند اما به نظرم در مجموع مشکل خاصی وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال ساپیا در مورد جذب بازیکن از سوی تیمش در فصل نقل و انتقالات، بیان کرد: سعی خواهیم کرد در فصل نقل و انتقالات تیم خود را تقویت و بتوانیم سه چهار بازیکن جذب کنیم، چرا که دست ما خالی است و در هنگام تعویض‌ها با مسائلی روبرو هستیم و به طور مثال در بازی امروز جوانان تیم خیلی نتوانستند به ما کمک کنند.

صادقی ادامه داد: همچنین محسن مسلمان پس از مصدومیت ۱۰ هفته‌ای رسیده بود و شرایط ایده آلی نداشت و قصد داشتیم از او استفاده کنیم تا به شرایط بهتری دست یابد.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *