اخبار 50 15 دی 14007:03 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مشکلات با میدان دادن به جوانان حل می‌شود

مشکلات با میدان دادن به جوانان حل می‌شود

ایسنا/بوشهر سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دشتستان گفت: اگر به جوانان میدان داده شود مشکلات دشتستان و استان حل می‌شود.

صادق بوستانی شامگاه یکشنبه  در تالار هنر مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهینی برازجان در آیین معارفه خود به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان با اشاره به ظرفیت‌های عظیم این شهرستان اظهار کرد: باید قابلیت‌ها را با شناسایی کرد و نگاه بر اتحاد و همدلی را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: نگاه ما مبتنی به همدلی و برابری است، طبق فرمایش مقام معظم رهبری، گام دوم انقلاب محقق نمی‌شود مگر با عقل و درایت جوانان. اگر امروز به جوانانی که در عرصه های مختلف در حال تلاش هستند، میدان داده شود، به‌حتم تحول اساسی در کشور شاهد خواهیم بود.

استاندار بوشهر نیز در این مراسم گفت: دشتستان را از سال ۵۹ و زمانی که در سپاه گناوه بودم می‌شناسم. این شهرستان پایگاه بسیج نیروها به جبهه جنگ تحمیلی شد.

احمد محمدی‌زاده ادامه داد: سردار رزمجو یکی از ظرفیت های انسانی نه تنها دشتستان و استان بوشهر، بلکه یک چهره ملی است که آمریکا را در خلیج فارس به زانو درآورد. در سایر حوزه های نظامی، سیاسی، علمی، اجتماعی و… نیز دشتستان افراد بزرگی دارد.

وی خاطر نشان کرد: دشتستان، مزیت‌ها و فرصت‌های زیادی دارد که باید آنها را در نظر گرفته و از آنها بهره برد؛ منابع انسانی از ظرفیت‌های خوب این شهرستان است که من قول می‌دهم نه تنها در دشتستان، در استان از آنها استفاده خواهیم کرد.

استاندار بوشهر بیان کرد: ️تلقین این موضوع که مسئولان جمهوری اسلامی، مسئولان خوبی نبوده و خلافکارند، حرف دشمن است و نباید به این حرفها توجه کرد، مسئولان ما انسانهایی پاک دست، مردمی، وفادار به نظام، امام و ارزشهای نظام هستند و عمرشان را وقف خدمت به مردم کردند.

محمدی‌زاده یادآور شد: با توجه به گام دوم انقلاب، امشب فردی جوان را برای دشتستان در نظر گرفته‌ایم، امیدواریم با کمک همه، دشتستان همچنان آرام و به سمت پیشرفت و ترقی حرکت کند.

به گزارش ایسنا، در این آئین، صادق بوستانی به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان جایگزین فتح اله نوروزی شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *