اخبار 59 11 بهمن 14006:31 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم The Celebration 1998 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم The Celebration 1998 فستن یک فیلم درام دانمارکی محصول 1998 به کارگردانی توماس وینتربرگ و محصول Nimbus Film است.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/the-celebration-1998/

The Celebration (1998) - IMDb

این فیلم با بودجه 1.3 میلیون دلاری داستان یک گردهمایی خانوادگی برای جشن تولد 60 سالگی پدر را روایت می کند. این یک کمدی تاریک است که با موضوعات مرگ، تروما و خانواده شعبده بازی می کند. وینتربرگ برای نوشتن آن با موگنس روکوف الهام گرفته است. در یک فریب پخش شده توسط یک ایستگاه رادیویی دانمارکی.

Friday Movie Night : Festen/ The Celebration (1998) with Danish Food —  Ebenezer Presents

این اولین فیلم Dogme 95 بود، یک جنبش هنری که توسط کارگردانان دانمارکی وینتربرگ و لارس فون تریر ایجاد شد. این جنبش ارزش های تولید ساده و آنالوگ را برای برجسته کردن طرح و اجرا ترجیح می داد. Festen به عنوان ورودی دانمارکی برای فیلم انتخاب شد. بهترین فیلم خارجی زبان در هفتاد و یکمین دوره جوایز اسکار، اما به عنوان نامزد پذیرفته نشد.

The Celebration (1998) – Creative Criticism

هلگه (هنینگ موریتزن)، تاجر محترم و پدرسالار خانواده، شصتمین سالگرد تولد خود را در هتلی که توسط خانواده اداره می‌شود جشن می‌گیرد. همسرش الس (بیرث نویمان)، پسر بزرگش کریستین، در میان مهمانی بزرگی از خانواده و دوستان دور هم جمع شده‌اند. اولریش تامسن)، پسر کوچکترش مایکل (توماس بو لارسن) و دخترش که به خوبی سفر کرده است (پاپریکا استین). خواهر و برادر دیگری به نام لیندا، اخیراً در هتل جان خود را از دست داده است. هلن یادداشت خودکشی لیندا را می یابد، اما آن را پنهان می کند. او بعداً میشل، پیشخدمت هتل را مورد ضرب و شتم قرار می دهد، پس از آن، مایکل با همسرش که قبلاً او را با سه فرزندشان کنار جاده رها کرده بود، دعوا می کند و سپس با او رابطه جنسی برقرار می کند. در یک رابطه

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *