اخبار 25 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کپی شد!
0

سیستم محتوای مفید جستجوی Google و وب سایت شما

 

سیستم محتوای مفید جستجوی Google سیگنالی را تولید می‌کند که توسط سیستم‌های رتبه‌بندی خودکار ما استفاده می‌شود تا مطمئن شود مردم محتوای اصلی و مفید نوشته شده توسط افراد، برای افراد، را در نتایج جستجو بهتر می‌بینند. این صفحه در مورد نحوه عملکرد سیستم و کارهایی که می توانید برای ارزیابی و بهبود محتوای خود انجام دهید بیشتر توضیح می دهد.

نحوه عملکرد سیستم محتوای مفید

هدف سیستم محتوای مفید، پاداش بهتر به محتوایی است که بازدیدکنندگان احساس می کنند تجربه رضایت بخشی داشته اند، در حالی که محتوایی که انتظارات بازدیدکننده را برآورده نمی کند، عملکرد خوبی نخواهد داشت.

این سیستم سیگنالی در سطح سایت تولید می کند که ما آن را در میان بسیاری از سیگنال های دیگر برای استفاده در جستجوی Google (که شامل Discover نیز می شود) در نظر می گیریم. این سیستم به طور خودکار محتوایی را شناسایی می کند که به نظر می رسد ارزش کمی دارد، ارزش افزوده پایینی دارد یا به طور خاص برای افراد مفید نیست.

هر محتوایی – نه فقط محتوای غیرمفید – در سایت‌هایی که مشخص می‌شود به طور کلی دارای مقادیر نسبتاً بالایی محتوای غیرمفید هستند، با فرض اینکه محتوای دیگری در جای دیگری از وب وجود داشته باشد که بهتر است نمایش داده شود، احتمال کمتری در جستجو دارد. به همین دلیل، حذف محتوای غیر مفید می تواند به رتبه بندی محتوای دیگر شما کمک کند.

این فرآیند طبقه‌بندی‌کننده با استفاده از یک مدل یادگیری ماشینی کاملاً خودکار است. به صورت جهانی در تمام زبان ها کار می کند. این یک اقدام دستی و یا یک اقدام هرزنامه نیست. در عوض، این تنها یکی از سیگنال‌هایی است که گوگل برای رتبه‌بندی محتوا ارزیابی می‌کند.

این بدان معناست که برخی از محتوای افراد اول در سایت‌هایی که به‌عنوان محتوای غیر مفید طبقه‌بندی می‌شوند، همچنان می‌توانند رتبه خوبی داشته باشند، اگر سیگنال‌های دیگری وجود داشته باشد که آن محتوای اول افراد را مفید و مرتبط با یک جستجو تشخیص می‌دهد. سیگنال نیز وزن دارد. سایت‌هایی که محتوای غیرمفید زیادی دارند ممکن است تأثیر قوی‌تری داشته باشند.

این سیستم و به روز رسانی های آن برای سایت من چه معنایی دارد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد محتوای موفق با سیستم محتوای مفید، به صفحه راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد محتوای مفید و قابل اعتماد برای افراد اول، به جای محتوای اولیه موتور جستجو، مراجعه کنید. این دارای سوالاتی است که می توانید هنگام ارزیابی محتوای خود از خود بپرسید.

یک سوال طبیعی که برخی خواهند داشت این است که اگر یک سایت محتوای غیر مفید را حذف کند چقدر طول می کشد تا عملکرد بهتری داشته باشد؟ سایت‌هایی که توسط این سیستم شناسایی می‌شوند ممکن است سیگنال اعمال شده روی آن‌ها را در طی چند ماه بیابند. طبقه بندی کننده ما به طور مداوم اجرا می شود و به آن اجازه می دهد تا سایت های تازه راه اندازی شده و سایت های موجود را نظارت کند. از آنجایی که مشخص می‌کند محتوای غیرمفید در دراز مدت بازنگشته است، طبقه‌بندی دیگر اعمال نخواهد شد.

به صورت دوره‌ای، نحوه تشخیص محتوای غیر مفید توسط طبقه‌بندی‌کننده را اصلاح می‌کنیم. هنگامی که این کار را به روشی قابل توجه انجام می‌دهیم، آن را به‌عنوان «به‌روزرسانی محتوای مفید» در صفحه به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی جستجوی Google به اشتراک می‌گذاریم. پس از پایان انتشار چنین به‌روزرسانی، و اگر طبقه‌بندی‌کننده اصلاح‌شده ببیند که محتوا بهبود یافته است، ممکن است طبقه‌بندی غیرمفید طبقه‌بندی‌کننده قبلی ما دیگر اعمال نشود.

 

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *