اخبار 18 آبان 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی محصولات تک نفره

می دانید که پرکاربردترین انواع دستگاه های بسته بندی محصولات تک نفره کدامند؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید بهترین انواع دستگاه های بسته بندی یاد شده هستید؟ امروزه بسیاری از افراد در صنایع مختلف به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین انواع دستگاه بسته بندی تک نفره هستند. دستگاه هایی نظیر دستگاه سیل وکیوم ، دستگاه ساشه و پیلوپک از پر استفاده ترین دستگاه هایی است که در صنعت بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع دستگاه بسته بندی تک نفره

توجه داشته باشید که مجموعه ی ما پرکاربردترین و بی نظیرترین انواع تجهیزات بسته بندی محصولات تک نفره را تولید می کند. بنابراین قبل از خرید دستگاه مدنظرتان، حتما مدل های مختلف این تجهیزات را با یکدیگر مقایسه نمایید. دستگاه های یاد شده را می توان به دو دسته ی ذیل تقسیم بندی کرد:

  • دستگاه بسته بندی ساشه
  • دستگاه بسته بندی سیل

دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه های بسته بندی ساشه مناسب برای محصولات پودری، گرانولی و مایعات می باشند. این تجهیزات از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند محصولات مدنظرتان را به راحتی مورد بسته بندی قرار دهند. امروزه در بسیاری از صنایع به خصوص رستوران ها و هتل از دستگاه های مذکور به شکل گسترده استفاده می کنند. همچنین می توانید دستگاه های بسته بندی ساشه را در مدل های گوناگونی مشاهده نمایید.

دستگاه ساشه مناسب برای بسته بندی انواع محصولات تک نفره مورد استفاده در هتل ها، رستوران ها، کیترینگ ها، فست فودها و … می باشد. این مدل دستگاه ها به صورت تمام اتوماتیک و در انواع مدل های ساشه پودری، مایعات، گرانول ساخته می شود.

بسته بندی نمک و شکر تک نفره

بسته بندی نمک و شکر به شکل تک نفره، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که برای بسته بندی نمک و شکر از دستگاه ساشه گرانولی و پودری استفاده می شود. در حین بسته بندی محصولات یاد شده، حتما به وزن آنها نیز توجه نمایید.

بسته بندی سماق

یکی از پرمصرف ترین محصولات پودری مورد استفاده در بسیاری از رستوران ها و کترینگ ها را، سماق شکل داده است. شما می توانید برای کسب رضایت مندی مشتریان خود در رستوران ها، از بسته بندی های تک نفره سماق استفاده نمایید. جهت بسته بندی سماق می توان از دستگاه ساشه پودری استفاده کرد.

بسته بندی آبلیمو تک نفره

یکی از بهترین انواع دستگاه های بسته بندی ساشه را، مدل های مایعی آن شکل داده است. توجه داشته باشید که جهت بسته بندی آبلیمو می توان از دستگاه بسته بندی ساشه مایعات استفاده نمود. از سوی دیگر برای بسته بندی عسل نیز می توان از ساشه مایعات غلیظ استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی سیل

یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع دستگاه بسته بندی تک نفره را دستگاه های سیل وکیوم شکل داده اند. شما می توانید با توجه به نوع محصولات مدنظرتان جهت بسته بندی، از تجهیزات یاد شده استفاده کنید. دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم در مدل های رومیزی، روتاری و ریلی تولید و طراحی می شوند. همچنین این تجهیزات را می توان در دسته بندی های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی نیز مشاهده کرد.

از دستگاه سیل وکیوم در صنعت بسته بندی مواد غذایی بسیار استفاده می شود. این دستگاه که یکی از انواع دستگاه سیل حرارتی است، در مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته شده و امکان نصب سیستم های تزریق گاز و پمپ وکیوم در مدل تمام اتوماتیک آن وجود دارد. بسته بندی مواد غذایی، دارویی شیمیایی و … به کمک این دستگاه قابل انجام است و قیمت دستگاه سیل وکیوم رومیزی نسبت به مدل های دیگر، مقرون به صرفه بوده و بنابراین با سرمایه های مختلف میتوان از این دستگاه برای بسته بندی محصولات خود استفاده نمود.

بسته بندی سالاد

کاربرانی که به دنبال بسته بندی سالادهای مختلف هستند، می توانند از دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم استفاده نمایند. این دستگاه ها در رستوران ها، هتل ها، کترینگ ها و غیره کاربرد بسیار بالایی را دارند.

بسته بندی ترشیجات

یکی از مهمترین کاربرد مربوط به دستگاه های بسته بندی محصولات تک نفره را، بسته بندی ترشیجات شکل داده است. محصولات یاد شده بایستی به شکل بهداشتی و استاندارد بسته بندی شوند.

بسته بندی آلوچه

شرکت های صنایع غذایی به شکل گسترده از دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم استفاده می کنند. جهت بسته بندی انواع لواشک و آلوچه می توانید از دستگاه های یاد شده بهره مند شوید.

بسته بندی ماست تک نفره

شرکت هایی که در صنعت مواد غذایی و لبنیاتی فعالیت می کنند، می توانند برای بسته بندی های تک نفره، از دستگاه های سیل وکیوم استفاده کنند. در این صورت می توانند محصولات مدنظرشان را براساس اصول استاندارد، بسته بندی نمایند.

قیمت دستگاه های بسته بندی محصولات تک نفره

قیمت دستگاه های بسته بندی تک نفره یکی از مهمترین سوالاتی می باشد که ذهن بسیاری از کاربران را به سوی خود مشغول کرده است. جهت بررسی قیمت دستگاه های بسته بندی محصولات تک نفره، می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام نمایید. همچنین مدل و نوع دستگاه های یاد شده در قیمت این تجهیزات بسیار موثر می باشند.

مزایای استفاده از دستگاه های بسته بندی محصولات تک نفره

استفاده از دستگاه بسته بندی تک نفره ، یکسری از مزایایی را به دنبال دارند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه: استفاده از دستگاه های بسته بندی تک نفره به شما کمک می کند تا زمان و هزینه بسته بندی محصولات را کاهش دهید. این دستگاه ها عملیات بسته بندی را به صورت خودکار و سریع انجام می دهند و نیازی به دستکاری دستی ندارند.
  • کاهش خطر خطا: با استفاده از دستگاه های بسته بندی تک نفره، خطر خطا در فرآیند بسته بندی کاهش می یابد. این دستگاه ها دقت بالایی دارند و باعث می شوند که بسته بندی محصولات شما همیشه به شکل صحیح و یکنواخت انجام شود.
  • افزایش کیفیت محصول: استفاده از دستگاه بسته بندی تک نفره باعث می شود که محصولات شما در بسته بندی محکم و محافظت شده قرار گیرند. این امر باعث می شود که کیفیت محصولات حفظ شده و در طول حمل و نقل و انبار کردن دچار خسارت نشوند.
  • افزایش ظاهر و قابلیت جذب مشتریان: بسته بندی مناسب و حرفه ای محصولات باعث می شود که ظاهر آنها بهتر و جذاب تر باشد. این امر باعث می شود که مشتریان بیشتری به محصولات شما جذب شوند و به راحتی تشخیص دهند که محصول مورد نظر آنها در داخل بسته بندی قرار دارد.
  • حفظ بهداشت و سلامتی: با استفاده از دستگاه های بسته بندی تک نفره، محصولات شما از آلودگی و آسیب در محیط های آلوده و خطرناک محافظت می شوند. این امر باعث می گردد که بهداشت و سلامتی محصول و مشتریان شما همیشه حفظ شود.

جمع بندی

با توجه به تنوع بسته بندی مواد غذایی مختلف و همچنین متفاوت بودن نوع دستگاه و عملکرد آن، اگر تولید کننده این محصولات هستید و نیاز به تجهیزات بسته بندی دارید، نیاز است تا اطلاعات درستی در این جهت داشته باشید. شرکت آراد ماشین یکی از تولید کنندگان مطرح انواع دستگاه بسته بندی تک نفره سیل وکیوم و دستگاه های بسته بندی نظیر ساشه و توزین می باشد و این ماشین آلات را به سراسر ایران و کشورها مختلف جهان ارسال می کند. جهت استفاده از مشاوره های تخصصی و رایگان این شرکت وارد آدرس aradmachinery.com شوید.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *