اخبار 17 بهمن 140211:02 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

لذت چشیدن غذا در بهترین فست فودهای ایران!

 

اگر شکم پرست هستید و حاضرید برای جلب رضایت شکم مبارکتان از جان و جیب مایه بگذارید، آشنایی با بهترین فست فود ایران برایتان لذت بخش خواهد بود. کافیست سر بچرخانید تا در چند قدمی خود فست فودهای بزرگ و کوچک و پر زرق و برقی را ببینید که با بوی محشر غذاهایشان، هوش از سر آدم می‌بَرَند. آیا همه این فست فودها شناخته شده هستند؟!

مسلما خیر. فلان فست فودی که سال‌هاست در محله شما جا خوش کرده و از حق نگذریم، طعم پیتزاها و ساندویچ هایش حرف ندارد، شناخته شده نیست؛ اما موفق است. حقیقتا تعداد فست فودهایی که اسم و رسمشان چندان مطرح نیست، اما در حوزه کاری خود خوش درخشیده اند، کم نیست که هیچ؛ خیلی هم زیاد است. موفقیت که از حد بگذرد، شهرت پدیدار می گردد و این جاست که برخی از فست فودهای ایران به اوج شهرت می رسند. فست فودهایی همچون عطاویچ، شیلا، سیب 360، پرپروک و… که هرچه از محبوبیتشان بگوییم و از طعم جادویی غذاهایشان تعریف کنیم؛ حق مطلب را ادا نکرده ایم. مایلید به اتفاق با سرشناس ترین ایستگاه های شکم ایران آشنا شویم؟!

فست فود عطاویچ؛ بهترین فست فود ایران!

عطاویچ بهترین فست فود زنجیره ای ایران است که در سال 1379 تاسیس و پس از گذشت مدتی کوتاه به محبوبیت رسید. آنان که عاشق غذاهای لذیذ هستند، عطاویچ را با خرید همبرگر، پیتزاهای خوشمزه، همبرگرهای فوق العاده و ساندویچ های عالی اش می شناسند. جالب است بدانید که برخی از غذاهای عطاویچ تنها مختص این فست فود زنجیره ای بوده و در هیچ جای دیگر طبخ نمی شوند. نمونه بارزش عطا چیزها و ساندویچ های بامبر. بیهوده نیست که این مجموعه شناخته شده طی چند سال متوالی به عنوان برند برتر از نظر مشتری انتخاب شده است. مگر مشتری به غیر از تناسب کیفیت و قیمت و تجربه طعم غذایی فراموش نشدنی چه می خواهد؟!

فست فود

عطاویچ علاوه بر استان های ایران در ترکیه و آلمان نیز شعبه دارد. اگر دوست دارید به خانواده بزرگ عطاویچ بپیوندید، به

اخذ نمایندگی فست فود از این مجموعه فکر کنید!

رستوران های زنجیره ای شیلا

فست فود شیلا یکی از فست فودهای ایران است که همه آن را با غذاهای خوشمزه و باکیفیتش می شناسند. محال است از خوبی های این فست فود نامی سخن بگویید و کسی زبان به مخالفت بگشاید. این مجموعه استاندارد و موفق که فعالیت خود را از سال 1378 آغاز نموده، سال هاست در عرصه پخت پیتزاهای متنوع، ساندویچ های مختلف، سالادهای خوشمزه و… خوش درخشیده است. فست فود شیلا 23 شعبه در نقاط مختلف تهران دارد.

فاکتورهای موفقیت رستوران شیلا بسیار متعدد و متنوع هستند. از جمله مهم ترین این فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روش طبخ کاملا سالم و اصولی
  • رفتار حرفه ای پرسنل و برخورد مناسب با مشتریان
  • کنترل دقیق و نظارت بر عملکرد شعبه های گوناگون

رستوران های زنجیره ای سیب 360

فرقی نمی کند عاشق پیتزاهای لاتینو هستید یا پیتزاهای ایتالیایی، طعم اکو کمبوها را دوست دارید یا ساندویچ ها را. به هر حال فست فود سیب 360 یکی از فست فودهای محبوب شماست. هر آنچه را که دوست دارید، با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نموده و نوش جان کنید.

فست فود سیب 360 یکی از سرشناس ترین فست فودهای ایران است که عُشاق شکم با آن و طعم غذاهایش آشنایی دارند. به کارگیری به روزترین دانش ها در صنعت فست فود موجب شده که محبوبیت این مجموعه معتبر با چندین سال سابقه فعالیت موفق، به حد خوبی برسد.

سیب 360

فست فود پرپروک

اگر بگوییم پرپروک یکی از بزرگترین و معتبرترین فست فودهای ایران است، گزاف نگفته ایم. شک نداریم که از دیدن منوی خوشمزه این مجموعه به وجد خواهید آمد. پیتزا، مرغ سوخاری و ساندویچ دلخواهتان را سفارش بدهید و از خوردن آن لذت ببرید.

این فست فود هم همچون برندهای مطرح دیگر، از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب استفاده می کند.

فست فود برگر لند

یکی از جاهایی که می توانید بهترین همبرگررا میل کنید، فست فود برگر لند است. اگر دوست دارید در موفق ترین فست فودهای ایران غذا بخورید، حتما به برگر لند سر بزنید. سال 1392 بود که موسسان این مجموعه بزرگ تصمیم گرفتند ایرانی ها را با طعم شگفت انگیز برگر آمریکایی و خیارشور مخصوصش آشنا کنند. طولی نکشید که برگر لند حسابی سر و صدا کرد و معروف شد.

برگرلند

فست فود تله پیتزا

در بین فست فودهای ایران اگر به دنبال پیتزایی خوشمزههستید، حتما به تله پیتزا سر بزنید. حتما شیفته طعم به یاد ماندنی این مجموعه شناخته شده خواهید شد. غذاهای تله پیتزا از چیکن گرفته تا ساندویچ و انواع پیتزاها طعم خوبی دارند. این فست فود از فضای زیبایی نیز برخوردار است که اشتهایتان را چند برابر می کند!

فست فود باماهاس

باماهاس که در بسیاری از نقاط تهران شعبه دارد، یکی از بهترین فست فودهای ایران محسوب می شود. منوی ارائه شده در این فست فود بسیار متنوع بوده و دل از کف هر شکم پرستی می رباید. مواد اولیه استفاده شده در تهیه ساندویچ ها و پیتزاهای باماهاس باکیفیت بوده و این موضوع تاثیر به سزایی بر طعم آن ها دارد. پس اگر طعم غذاهای باماهاس زیر زبانتان ماند، بدانید که مواد اولیه مرغوب بوده است!

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *