اخبار 23 اسفند 140212:41 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

با کانسیلر میبلین، یکی از محبوب ترین لوازم آرایش بین خانم ها بیشتر آشنا شوید

گاهی ممکن است که از خواب بیدار شوید و حلقه‌های سیاهی را زیر یا دور چشم‌هایتان ببینید که اصلاً حس خوبی به شما نمی‌دهند. از طرفی، فکر کنید بعدازظهر همین روز به یک جشن مهم دعوت شده‌اید و به یک کانسیلر حرفه‌ای برای محو کردن سیاهی‌های چشم و عیب‌ونقص‌های پوست صورتتان هستید. کانسیلرهای برند میبلین (Maybelline)، دقیقاً همان‌طور که شما تصور می‌کنید، جادویی عمل می‌کنند و قدرت محو کردن نواحی ناهم‌رنگ پوست یا سیاهی‌ها و لک‌های پوستی را دارند. به‌همین دلیل است که اگر به کیف آرایش یا لیست خرید لوازم آرایشی یک خانم حرفه‌ای نگاه کنید، حتماً با کانسیلر میبلین روبه‌رو خواهید شد.

از بین مدل‌های مختلف کانسیلرهای برند Maybelline، 2 مدل از همه محبوب‌تر و پرفروش‌تر هستند. یکی کانسیلر مدل Maybelline New York Eraser Eye و دیگری مدل Instant Age Rewind است. کانسیلر مدل Instant Age Rewind، نسبت به سایر کانسیلرهای موجود در بازار بافت شفافی دارد و قیمت آن گران هم نیست. در این مطلب به سراغ این 2 کانسیلر محبوب از برند میبلین رفته‌ایم تا بیشتر با این برند محصولات آرایشی محبوب آشنا شوید.

کانسیلر میبلین مدل Instant Age Rewind

این مدل کانسیلر از برند میبلین، امتیاز 5 ستاره را از وب‌سایت‌های آرایشی بهداشتی معتبر از جمله Amazon و خانومی دات‌کام گرفته است و جزو محصولات پرفروش محسوب می‌شود. بیشتر کاربران این وب‌سایت‌ها در مورد ویژگی پوشش‌دهی بالا و قدرت ماندگاری این محصول کامنت گذاشته‌اند. به گفته این برند، کانسیلر مدل Instant Age Rewind، تا 12 ساعت در برابر سایش مقاومت دارد و باعث چین‌وچروک هم نمی‌شود.

همچنین، تنوع رنگی این محصول، قابلیت استفاده برای محو کردن انواع عیب‌ونقص‌ها و رنگ‌های غیرطبیعی پوست صورت هم دارد و در 18 رنگ عرضه شده است. این محصول با استفاده از ماده هالوکسیل (haloxyl) ساخته شده است و خرید کانسیلر instant age rewind به روشن شدن حلقه‌های تیره زیر چشم کمک می‌کند.

نحوه استفاده از کانسیلر Instant Age Rewind

کانسیلر مدل اینستنت ایج ریوایند از برند میبلین، به‌جای برخورداری از برس و مخلوط‌کن آرایشی، یک اپلیکاتور مخصوص دارد که نوک آن شبیه یک توپ پنبه‌ای است. با استفاده از همین ابزار، شما می‌توانید با چند چرخش ساده، کانسیلر را تا بالای اپلیکاتور بیاورید و آن را روی پوست صورت به‌شکل صاف و یکنواخت پخش کنید.

بافت این محصول سبک است، به‌راحتی با پوست ترکیب می‌شود و قوام بالایی هم دارد. بسیاری از کاربران گفته‌اند که این کانسیلر را به‎صورت مثلث وارونه روی ناحیه تیره زیر چشم می‌کشند تا لکه‌های این نواحی را پوشش دهند. نوک اسفنجی اپلیکاتور همراه این کانسیلر، استفاده از این محصول و اعمال آن روی پوست را آسان کرده است.

یک ابزار آرایشی چندمنظوره

با اینکه بسیاری از خانم‌ها از این کانسیلر میبلین برای نواحی زیر چشم استفاده می‌کنند، اما به‌نظر بعضی‌ها این محصول یک ابزار آرایشی چندمنظوره است. یکی از کاربران گفته است که علاوه بر پوشش نواحی تیره زیر چشم، از این محصول برای پوشاندن لکه‌های نقاط مختلف صورت هم استفاده کرده است و از نتیجه کاملاً رضایت دارد. یکی دیگر از کاربران هم گفته است که از این کانسیلر به‌عنوان کرم پودر استفاده می‌کند. همچنین، آن‌قدر پوشش و ماندگاری این کانسیلر بالاست که برای داشتن چهره‌ای جذاب‌تر از آن می‌توان برای پوشش گونه‌ها، پیشانی و چانه هم استفاده می‌شود.

علاوه بر تطبیق‌پذیری قابل قبول این کانسیلر با پوست، از نظر کیفیت هم نمره خوبی از کاربران دریافت کرده است. برخلاف بعضی از ابزارهای آرایشی صورت که در طول روز محو و کم‌رنگ می‌شوند، این کانسیلر از برند Maybelline، هرگز در اثر برخورد با گرما یا حرارت ذوب نمی‌شود.

با نزدیک به 10 هزار کامنت و امتیاز 5 ستاره کانسیلر Instant Age rewind در آمازون، پرواضح است که این محصول بهترین کانسیلر برند Maybelline محسوب می‌شود.

کانسیلر مدل New York Eraser برند میبلین

کانسیلر مدل نیویورک ایریزر برند Maybelline، به‌دلایل مختلفی در بین خانم‌ها محبوب شده است. یکی از این دلایل، پنهان کردن سیاهی و خطوط ریز روی پوست صورت است. این مدل کانسیلر میبلین، پوشش‌دهی متوسط دارد و در صورت نیاز می‌توانید مقدار بیشتری از آن را استفاده کنید. دلیل دوم محبوبیت این محصول، روکش طبیعی و پوست‌مانندی است که باعث سنگینی روی صورت نمی‌شود.

همچنین، این کانسیلر برند Maybelline، حاوی عصاره گوجی بری و هالوکسیل است که در نهایت به کاهش لک‌های سیاه روی پوست صورت کمک می‌کند. از جمله مزایای این مدل کانسیلر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنهان کردن حلقه‌های تیره و خطوط ریز نواحی چشم
  • روشن کردن نواحی زیر و اطراف چشم
  • حاوی عصاره گوجی بری و هالوکسیل برای مبارزه با لکه‌های سیاه
  • پوشش متوسط
  • بدون بو و مواد معطر
  • مناسب برای انواع پوست

نحوه استفاده از کانسیلر New York Eraser

برای استفاده از این کانسیلر دور چشم از برند میبلین، کافی است مقدار کمی از کانسیلر را با استفاده از اپلیکاتور اسفنجی به نواحی زیر چشم بمالید. سپس، با استفاده از انگشتان تمیز دست یا اسفنج آرایشی، کانسیلر را روی پوست پخش کنید تا جذب بافت پوست صورت شود.

همچنین، از این کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن سایر لک‌های صورت مثل قرمزی‌ها یا آثار سیاهی بیماری هایپرپیگمانتاسیون هم استفاده کنید. فراموش نکنید که در صورت نیاز به پوشش بیشتر، مقدار زیاد یا لایه ضخیمی از این کانسیلر را روی پوست قرار ندهید. در عوض از لایه‌های نازک و متعدد برای پوشش بیشتر کمک بگیرید.

نکات و موارد مهم استفاده از این کانسیلر

  • سایه‌ای از کانسیلر مدل New York Eraser برند میبلین را انتخاب کنید که با تناژ رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد.
  • کانسیلر مدل New York Eraser را به‌صورت مثلثی، زیر چشمتان بزنید. از گوشه داخلی چشم شروع و در ادامه، محتویات کانسیلر را به‌سمت بیرون چشم پخش کنید.
  • این مدل کانسیلر از برند Maybelline را با یک پودر شفاف‌کننده صورت سِت کنید تا در طول روز دوام داشته باشد و محو نشود.

خرید کانسیلرهای اصل برند Maybelline با قیمت واقعی

با 2 تا از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های کانسیلر برند Maybelline آشنا شدید و نظرات دیگر خانم‌ها را در مورد قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن بررسی کردید. از آنجایی که کانسیلر از جمله لوازمی محسوب می‌شود که مستقیماً با پوست صورت در تماس است، دقت در خرید آن بسیار اهمیت دارد. متاسفانه، برندهای جعلی مختلفی با جعل لوگو و نام برند Maybelline، اقدام به عرضه کانسیلرهای فیک در بازار کرده است. بنابراین، برای خرید کانسیلرهای اصل میبلین، باید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید.

برای دسترسی به کانسیلرهای اصل برند میبلین، کافی است عبارتی مثل ** کانسیلر میبلین خانومی ** را در گوگل سرچ کنید. با ورود به اولین لینک در صفحه نتایج گوگل، می‌توانید مدل کانسیلر مورد نظرتان را با قیمت واقعی، با خیال راحت از اصل بودن و همراه با تخفیف خریداری کنید. فروشگاه خانومی، نمایندگی همه برندهای معروف خارجی از جمله Maybelline را دارد و محصولات اصلی آن‌ها را عرضه می‌کند.

ضمناً برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در مورد کانسیلر میبلین می‌توانید همه‌روزه (حتی روزهای تعطیل) از ساعت 8 تا 23 با شماره 78196000 – 021 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *