آموزشی 13 مرداد 14002:16 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعضای “کمیته شفافیت” دانشگاه علامه منصوب شدند

 اعضای "کمیته شفافیت" دانشگاه علامه منصوب شدند

اعضای “کمیته شفافیت” دانشگاه علامه طباطبایی از سوی رییس این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با صدور احکامی اعضای «کمیته شفاقیت» این دانشگاه را منصوب کرد.
«کمیته شفاقیت» دانشگاه علامه طباطبایی متشکل از مدیران ستادی مرتبط با این مهم تشکیل شده است و ارائه گزارش و مستندات مربوط به اقدامات انجام شده در دانشگاه را در دستور کار خود دارد.
دکتر فائز دین پرست مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی(رئیس کمیته)، دکتر وحید آگاه (سرپرست مدیریت حقوقی)، دکتر مرتضی خورسندی (مدیر برنامه، بودجه و تشکیلات)، حسن آباقری (مدیر امور مالی)، دکتر امیر رحیمی (مدیر حراست) و دکتر علی اسمعیلی اردکانی (دبیر کمیته) اعضای کمیته شفافیت دانشگاه علامه طباطبائی هستند.
دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: هیأت رئیسه این دانشگاه به منظور ارتقای الگوی حکمرانی دانشگاه و در راستای بندهای ۱۸، ۲۰، ۲۴ سیاست‌های کلی نظام اداری و در جهت اجرای مواد ۲۸ -۳۰ قانون برنامه ششم توسعه به عنوان دانشگاه بزرگ و پیشرو علوم اجتماعی و انسانی کشور مصمم است با هدف “ایجاد سازگاری میان ماموریت‌ها و عملکرد دانشگاه با انتظارات اجتماعی و منافع جمعی”، “افزایش غنای محیط آموزش و یادگیری و ارتقای کیفیت خروجی دانشگاه”،”ترویج و تقویت الگوی حکمرانی آکادمیک و سیاستگذاری علمی در نهاد آموزش عالی”، “تعامل سازنده با دولت و جامعه و پاسخگویی مدیریت دانشگاه به حوزه عمومی” و”رشد اعتماد متقابل بین دانشگاه و حوزه عمومی و نهادهای اجتماعی”، نظام شفافیت را برای نخستین بار در بین دانشگاه‌های کشور با التزام به موازین حرفه‌ای نظام شفافیت پیاده‌سازی می‌کند. امید است این گام، آغازی بر استقرار الگوی حکمرانی شفاف دانشگاهی در نظام آموزش عالی و به سهم خود زمینه‌ساز تحکیم روابط نهاد دانشگاه و جامعه شود.
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *