اخبار 28 شهریور 140010:11 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

روحیه جهادی و حفظ ارزش‌های معنوی مختص زمان و مکان خاصی نیست

روحیه جهادی و حفظ ارزش‌های معنوی مختص زمان و مکان خاصی نیست

  معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: روحیه جهادی و حفظ ارزش‌های معنوی مختص زمان و مکان خاصی نیست.

احمد گودرزیان در هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس که امروز ۲۸ شهریورماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک ایام دفاع مقدس، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس کلماتی مانند رشادت، شهامت و دوری از ریاکاری، جهاد و … که ندیده بودیم و فقط شنیده بودیم را در این دوران دیدیم.

وی تصریح کرد: امنیت و عزت امروز کشور مرهون فداکاری، جهاد، تلاش خالصانه و جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است که البته با یکپارچگی و همدلی به این موهبت الهی رسیدند. داشتن روحیه جهادی و حفظ ارزش‌های معنوی مختص زمان و مکان خاصی نیست.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه همکاران باید در فضای اداری دارای روحیه‌ای انقلابی باشند، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم کاری را به سرانجام برسانیم باید بسیجی‌وار کار کرد.

گودرزیان با اشاره به انجام کار واکسیناسیون، افزود: در حال حاضر ۱۷ مرکز تجمیع به اضافه ۱۵ مرکز و خانه شبکه بهداشت که در مجموع ۳۲ مرکز هستند مشغول به انجام کار واکسیناسیون هستند.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید، اضافه کرد: مدیران همچون گذشته کارهای خود را در شهرستان انجام دهند تا در مسائلی مانند جذب اعتبارات عقب نمانیم و پایبند به قاعده و قانون باشیم.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: در حال حاضر شهرستان دارای سه بخش مرکزی، اشترینان و شیروان و سه شهر بروجرد، اشترینان و ونایی است.

گودرزیان ادامه داد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که دیدار با امام‌جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، زنگ مقاومت و … از جمله این برنامه‌ها است.

منبع: ايسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *