اخبار 19 1 آذر 140010:18 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش ۶۶ درصدی هزینه استفاده از اینترنت سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا

کاهش ۶۶ درصدی هزینه استفاده از اینترنت سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا

با وجود استقبال گسترده اساتید و دانشجویان از آموزش‌های الکترونیکی، هزینه استفاده از اینترنت سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا تا ۶۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، دانشگاه الزهرا اعلام کرد، پس از ورود ویروس کرونا و الزام به تعلیق کلاس‌های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی، دانشگاه از هفته دوم اسفند ماه اقدام به تعریف کلیه ۷۸۶ استاد، ۸۵۵۵ دانشجو و ۲۲۴۹ درس‌ارائه شده در نیمسال جاری در سامانه آموزش الکترونیک(lms) و کلاس‌های آموزش همزمان کرده است.

بر همین اساس حدود ۳۵ درصد از اساتید شیوه آموزش در قالب کلاس آنلاین همزمان را انتخاب کردند و ۶۵ درصد دیگر نیز از سامانه lms برای این منظور استفاده می‌کنند.

در این طرح که با استقبال گسترده اساتید و دانشجویان روبرو شده است اساتید، کلاس‌های خود را همانند قبل با انسجام و براساس روال آموزشی دنبال کرده‌اند.

به رغم اقدامات صورت گرفته تاکنون، این دانشگاه همواره نیز سعی در به کارگیری تدابیر بیشتر جهت بهبود و تسهیل فرایند آموزش مجازی برای دانشجویان و اساتید دارد.

بر همین اساس، با پیگیری‌های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه الزهرا، هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه و همچنین اپلیکیشن طوبی تل، از این پس برای کلیه کاربران اعم از اساتید و دانشجویان به یک سوم تخفیف یافته است.

لازم به ذکر است این تخفیف به شکل خودکار و با اتصال به ip دانشگاه صورت می‌گیرد و نیازمند اقدام خاصی از سوی اساتید و دانشجویان نیست.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *