اخبار 33 18 آذر 140012:37 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استقبال کنعانی‌زادگان از فحاشی‌ها

استقبال کنعانی‌زادگان از فحاشی‌ها

استقلال در دیداری دشوار در حالی که مقابل ماشین‌سازی به مشکل خورده بود این تیم را شکست داد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

پیش از آغاز نیمه دوم یکی از سکوهای تماشاگران استقلال پس از این که حسین کنعانی‌زادگان به کنار زمین آمد تا با کمک داور صحبت کند، به او فحاشی کردند. با این حال واکنش مدافع ماشین‌سازی جالب بود و او با خنده‌ای بر لب با دست به هوادارانی که به او فحاشی می‌کردند ریتم داد.

در دقیقه ۵۰ پس از این که امید نورافکن در پشت محوطه جریمه استقلال مرتکب خطا شد، فرناندو دخسوس، دروازه‌بان ماشین‌سازی در آن سوی زمین به دلیل مصدومیت به روی زمین افتاد که این اتفاق باعث شد که داریوش شجاعیان به اتلاف وقت بازیکنان ماشین‌سازی اعتراض کند که این امر تذکر شدید سیدعلی، داور بازی را به همراه داشت. در هنگامی که سید علی از جمع بازیکنانی که در زمین استقلال بودند جدا شد و پشتش به آن‌ها بود، کنعانی‌زادگان با شجاعیان درگیر شد که این درگیری در غیاب داور افزایش یافت. در ادامه با حضور کمک داوران این ماجرا ختم بخیر شد. سید علی هم با تاخیر زیاد به صحنه درگیری رسید و به چشمی و کنعانی‌زادگان کارت زرد داد.

این درگیری و کارهای دیگر کنعانی‌زادگان باعث شد که او مجداد مورد فحاشی قرار گیرد.

هنگامی که قائدی صدا زده شد تا در حالی که بازی گره خورده بود وارد زمین بشود، به شدت مورد تشویق قرار گرفت. در هنگام تعویض او با فرشید اسماعیلی، اسماعیلی که مقداری هم احساس مصدومیت می‌کرد به آرامی به کنار زمین آمد تا خارج شود که باعث اعتراض هواداران استقلال شد. این تعویض در نهایت جواب داد و قائدی در اولین بازی‌اش در نیم‌فصل دوم، نخستین گلش را هم به ثمر برساند. پس از گل کادرفنی ماشین سازی و بازیکنانشان اعتراض زیادی کردند و اعتقاد داشتند این گل آفساید بود که در جریان این اعتراضات دخسوس کارت زرد دریافت کرد.

در دقایق پایانی بازی امید نورافکن با کارت زرد دوم داور مواجه شد تا از زمین بازی اخراج شود که در این لحظه تماشاگران استقلال به شدت او را تشویق کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *