اخبار 40 29 آذر 14005:16 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شعب اخذ رأی انتخابات ۱۴۰۰ در قزوین ۱۵ درصد افزایش می‌یابد

شعب اخذ رأی انتخابات ۱۴۰۰ در قزوین ۱۵ درصد افزایش می‌یابد

ایسنا/قزوین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: براساس پیش‌بینی‌ها تعداد شعب اخذ رأی استان قزوین برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات گذشته ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

منوچهر حبیبی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و هیات عالی نظارت بر انتخابات، تصریح کرد: در انتخابات سال ۱۴۰۰ یک هزار و ۲۷۷ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و یک ۱۵۶۶ شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در سال آینده کلیه عوامل اجرایی فرمانداری و بخشداری‌ها در دوره آموزشی طرح جامع انتخابات شرکت کرده و نسبت به چگونگی اجرا و برگزاری انتخابات توجیه شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار کرد: استان قزوین برای برگزاری هر چه‌بهتر انتخابات پیشنهادهایی را داشته که تمامی این پیشنهادها به وزارت کشور ارسال‌شده است و امیدواریم با استقبال ستاد انتخابات همراه باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول تأکید کرد: تا به امروز درزمینه برگزاری انتخابات سال آینده در استان قزوین اقداماتی انجام‌شده که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارسال چهار گزارش تحرک انتخابات استان به وزارت کشور و استعلام‌های موجود از چگونگی روند انتخابات نام برد.

وی بیان کرد: سامانه جامع اخبار انتخابات استان و شهرستان‌ها هم راه‌اندازی شده و اخبار مربوط از تحرکات انتخاباتی استان در این سامانه بارگذاری می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: امیدواریم با تلاش تمامی متصدیان اقدامات به‌گونه‌ای انجام شود که شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در این انتخابات باشیم.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *