تکمیل قطعه سوم آزاد راه ارومیه _ تبریز در انتظار جذب سرمایه گذار

توسط

در
تکمیل قطعه سوم آزاد راه ارومیه _ تبریز  در انتظار جذب سرمایه گذار

ایسنا/آذربایجان غربی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال جذب سرمایه گذار برای اتمام قطعه سوم آزاد راه ارومیه _ تبریز هستیم.

نیکزاد صبح امروز  ۲۵ بهمن در حاشیه سفر به ارومیه و بازدید از قطعه سوم بزرگراه راه ارومیه _ تبریز افزود: باتوجه به هماهنگی های که با معاون وزیر راه وشهرسازی انجام شده در تلاشیم در اسرع وقت سرمایه گذاری برای اتمام پروژه پیدا کنیم تا با مشخص شدن سرمایه گذار جدید امید است این پروژه از حالت سکون و راکد خارج شود.

وی با اشاره به اینکه قطعه سوم آزادراه ارومیه _ تبریز ۱۳ کیلومتر دارد، تصریح کرد: متاسفانه با وجود تخصیص اعتبار اقدامات خوبی برای تکمیل پروژه انجام نشده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در پروژه های همچون ساخت بزرگراه، برگشت اصل سرمایه و سود تضمین شده است، یاد آور شد:  اگر کارهای تامین و عقد قرار داد با سرمایه گذار حل شود و کارهای عمرانی در دو بخش انجام شود پیش بینی می شود پروژه تا یکسال به اتمام برسد.

وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: باتوجه به مذاکراتی که بایک  سرمایه گذار برای تکمیل پروژه طی جلساتی انجام شده پیگیر راهکار های سرعت بخشی به تکمیل این پروژه هستیم.

وی با اشاره به اینکه قطعه سوم این آزادراه به طول ۱۹ کیلومتراز ساحل شرقی دریاچه ارومیه تا سه راهی جزیره اسلامی است، تصریح کرد: این قطعه با هدف کاهش مسافت از ۲۹ کیلومتر به ۱۹ کیلومتر با احداث تونل در دست انجام است.

جلال زاده یاد آورشد: کاهش بیش از ۱۰ کیلومتری فاصله بین ۲شهر ارومیه و تبریز، تسهیل حمل ونقل، رشد وشکوفایی اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری از اهداف این پروژه است.

نماینده مردم ارومبه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باتوجه به اینکه ۴۰کیلومتر از این آزاد راه در محدوده آذربایجان غربی قرار دارد این سفر درجهت پیگیری مشکلات و تاخیر در اتمام پروژه انجام شده است.

منبع:ایسنا


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *