اخبار 53 19 دی 140011:32 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ضرغامی: تشییع پیکر سردار سلیمانی بزرگ‌ترین رفراندوم بود

ضرغامی: تشییع پیکر سردار سلیمانی بزرگ‌ترین رفراندوم بود

سیدعزت‌الله ضرغامی گفت: این‌که بعضی‌ها هرجا می‌روند مطرح می‌کنند باید رفراندوم برگزار شود، بدانند که تشییع حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین رفراندوم تاریخ است.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در “مراسم گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی” که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، با قدردانی از خانواده سردار سلیمانی و سایر خانواده‌های شهدا، بیان کرد: تمام فضائلی که شهید حاج قاسم سلیمانی داشت و من در یک کلمه به‌عنوان جلال و جمال این شهید بزرگوار نام می‌برم، ولایت‌مداری ایشان بود.

او اظهار کرد: در جلسه‌ای که با رهبر معظم انقلاب داشتیم و حاج قاسم نیز حضور داشت، بعد از پایان جلسه با شهید سلیمانی درباره نقش و وظیفه صدا و سیما و رضایت مردم صحبت کردم که ایشان توصیه جالبی کردند و گفتند «هرجا که گیر کردی و ماندی کدام درست است، ببین نظر رهبری به کدام سمت است. این هم برای دنیای تو خوب است و هم برای آخرتت.» این صحبت حاج قاسم به من خیلی چسبید و انگار راه را به من نشان داد و به کارم برکت داد.

ضرغامی بیان کرد: افرادی که کار خود را با ولایت تنظیم نمی‌کنند کارشان برکت ندارد. حاج قاسم نیز در این باره تاکید بسیاری داشتند. او مطیع رهبری بود و نه کسانی که خود را کاسب‌کار نشان‌ می‌دهند.

وی افزود: اتفاقا مدیریت حاج قاسم همین بود، او خط کلی را از رهبری می‌گرفت، اما در تاکتیک‌ها و رفتارها خودش عمل می‌کرد. مدیر پا به میدان می‌گذارد تا کارهای مردم را راه بیندازد، اما گاهی اوقات ممکن است اشکالاتی هم داشته باشد.

ضرغامی گفت: گاهی اوقات من در برخی از موارد نظر مقام معظم رهبری را می‌خواستم و ایشان سکوت می‌کردند. معنای سکوت ایشان این بود که من تو را آنجا گذاشتم که خودت تصمیم بگیری.

عضو کابینه دولت سیزدهم افزود: مدیریت شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگوی مدیریتی برای ما است. مدیریت ایشان نشان می‌دهد وقتی کاری را به شما می‌سپارند باید خلاقیت به خرج دهید. ممکن است اشکال هم‌ پیش آید، اما مهم نیست، مهم راه درست است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه سخنانش گفت: دشمن فکر می‌کرد اگر حاج قاسم را از ما بگیرد ما را با مشکل مواجه می‌کند، اما رهبر معظم انقلاب شب گذشته فرمودند که امروز نام “شهید سلیمانی” تاثیرگذارتر از نام “سردار سلیمانی” است.

وی همچنین بیان کرد: کاری که استکبار با حاج قاسم کرد و فکر کردند می‌توانند او را نابود کنند، با یک گردباد از بین رفت. تشییع جنازه حاج قاسم بزرگ‌ترین رفراندوم تاریخ بشر است که نشان داد بشر به چه سمتی حرکت می‌کند.

“مراسم گرامی‌داشت دومین سالگرد سردار سپهبد قاسم سلیمانی” با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بسیج و شهرداری تهران و با حضور خانواده شهید سلیمانی و جمعی از خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای بهمن برگزار شد. در این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران‌ تجلیل شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *