اخبار 54 20 دی 14006:17 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دروازه‌بان برزیلی پنالتی زن بعدی سیتی!

دروازه‌بان برزیلی پنالتی زن بعدی سیتی!

پپ گواردیولا دروازه بان برزیلی خود را به عنوان پنالتی زن بعدی تیمش معرفی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، با وجود برتری ۴ بر یک منچسترسیتی برابر لیورپول، ایلکای گوندوغان پنالتی تیمش را از دست داد تا در نیمه نخست سیتی به گل نرسد. از شروع فصل قبل سیتی ۸ پنالتی را از دست داده است که آمار بالایی است و به همین خاطر این مربی فکر جالبی در سر دارد و آن هم ای است که فرصت پنالتی زدن را در اختیار ادرسون دروازه بان برزیلی خود قرار دهد.

پپ گواردیولا گفت: در طول بازی حساسیت و تنش زیادی بین بازیکنان فوتبال است و این اتفاق سبب می شود تا زمانی که پشت ضربه پنالتی قرار می گیرند نتواننند تصمیم درستی بگیرند و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که این وظیفه را در اختیار ادرسون قرار دهیم و ممکن است او از همین بازی بعدی پنالتی زن اول تیم باشد.

ادرسون قبلا اعلام کرده بود که تمرینات زیادی روی پنالتی انجام می دهد و بهترین پنالتی زن سیتی است. در شرایطی که سرخیو آگوئیرو نیز مصدوم است، ادرسون پنالتی زن اول تیمش در بازیهای پیش روی سیتی خواهد بود.

منچسترسیتی در بازی بعدی خود باید برابر سوانزی در جام حذفی قرار گیرد. این تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با مونشن گلادباخ و در فینال جام اتحادیه با تاتنهام بازی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *