62 25 فروردین 14015:41 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم The Cellar 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Cellar 2022 دختر کایرا وودز به طور مرموزی در زیرزمین خانه جدیدشان ناپدید می شود. او به زودی متوجه می شود که یک موجود باستانی و قدرتمند وجود دارد که خانه آنها را کنترل می کند که باید با آن روبرو شود یا اینکه برای همیشه روح خانواده اش را از دست بدهد.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/the-cellar-2022/

The Cellar - Exclusive Official Trailer (2022) Elisha Cuthbert, Eoin  Macken, Abby Fitz - YouTube

زیرنویس فیلم The Cellar 2022 آخرین ویژگی برندان مولدونی (عشق ابدی، زیارت) دارای محدودیت صدا و اعتماد به نفس زیبایی شناختی قابل تحسینی است، اما نه آن و نه بازی اصلی جذاب الیشا کاتبرت نمی‌توانند بر کلیشه‌های ژانر طاقت‌فرسای The Cellar غلبه کنند.

همانطور که داستان ها پیش می روند، این چیزهای بسیار معمولی است. خانواده وودز – متشکل از مادر کایرا (کاتبرت)، پدر برایان (ایئوین مکن)، پسر استیون (دیلان فیتزموریس برادی) و دختر الی (ابی فیتز) – به خانه جدید خود نقل مکان می کنند، یک دستگاه رویه از راه دور که آنها را برای یک دستگاه گیر انداخته اند. معامله در حراج

با این حال، یک روز عصر، اندکی پس از نقل مکان، الی در جریان قطع برق ناپدید می‌شود، و زمانی که کایرا نشانه‌های عجیب حک شده روی دیوارها را در میان دیگر پدیده‌های به ظاهر ماوراء الطبیعه کشف می‌کند، به این باور می‌رسد که خانه به نوعی دخترش را «گرفت».

The Cellar در هسته خود یک کیسه چنگ زدن نسبتاً بی‌حال از خانه‌های خالی از سکنه است، از چیدمان شیک خانواده وودز که خانه را به دست آورده‌اند، تا مقاماتی که البته از باور کردن کایرا، مجموعه‌ای از ترال‌های پرش مترونومیک، از طریق رسانه‌های اجتماعی خودداری می‌کنند. ، یک پسر ترسناک، ملاقات با یک متخصص فرضی ماوراء الطبیعه، و مهمتر از همه، جستجوهای زیاد در گوگل.

The Cellar (2022) - IMDb

Muldowney از میان این سنگ‌های محک ژانر بیش از حد آشنا، گویی فهرستی از کارها را علامت زده است، و محصول نهایی را به سمت ثبت یک نبض اصلی سوق می‌دهد. اگرچه برای انجام کاری مبهم مبتکرانه با زیرزمین خزنده کهن‌الگو، اعتبار ملایمی به دست می‌آید، اما لحظات الهام در فیلمی که اغلب اوقات به افراد خوش‌روینده موکول می‌شود، مناسب است.

زیرنویس The Cellar 2022 بدون پرداختن به جزئیات زیاد، دسیسه‌های دنیای ماوراء به طرز شگفت‌آوری حول معادلات ریاضی همه چیز می‌چرخند، که اگرچه برای این نوع فیلم‌ها کمتر متعارف هستند، واقعاً جالب‌تر به پایان نمی‌رسند. نمایش بیش از حد به اندازه کافی چرت و پرت است تا تفکرات اساطیری را به گنگ خسته کننده تبدیل کند، در حالی که برخی افشاگری های فیلم بعدی خنده های ناخواسته را برمی انگیزد.

حتی دکورهای پر تعلیق نیز تا 10 دقیقه پایانی بسیار کم استقامت هستند، و اگرچه فیلمسازی محدود و اغلب ساکن مولدونی تا حدی قابل ستایش است، اما در نهایت به نفع خود بیش از حد بی اثر می شود.

The Cellar (2022) - IMDb

صحنه‌پردازی در سرتاسر بسیار موجود است، و وسایل تفریحی کاملاً شیب‌دار خیلی دیر می‌رسند تا تأثیر زیادی بگذارند. فلاش های کوتاه موجود FX به اندازه کافی موثر هستند، اما نه آنها و نه صحنه نهایی جامد نمی توانند آن را نجات دهند. علیرغم زمان اجرای صرفا 94 دقیقه ای، این یک تصویر کند و پر از طرح های فرعی است.

بازیگران باید با خیال راحت بخوابند، همان‌طور که می‌توانستند با مواد کار کنند، به‌ویژه بازیگر نقش اصلی فیلم، که درام را به خوبی گویندگی می‌کند، به‌عنوان یک مادر ناامید که از نجات دخترش در مواجهه با وضعیتی که به شدت تیره‌تر است، ناامید است.

زمانی که یک فیلمساز با تسلط کافی از کلیشه ها استفاده می کند، می توان از آنها به عنوان ابزار استفاده کرد، اما این حس بسیار برنامه ریزی شده ای وجود دارد که برندان مولدونی چگونه در فیلم جدیدش از آنها سر و صدا می کند. متأسفانه اجرای کاملا متعهد الیشا کاتبرت نمی تواند مانع از فروکش کردن این ترسناک خانه خالی از سکنه غبارآلود و تهاجمی شود.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *