1033 24 مهر 14017:13 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس سریال The Hot Zone 2019 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Hot Zone 2019 دکتر نانسی جاکس یکی از خطرناک ترین مشاغل جهان را دارد که با ویروس های کشنده مقابله می کند. پس از یک حادثه آزمایشگاهی، او با شیوع احتمالی ابولا در خاک ایالات متحده مواجه می شود.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس سریال The Hot Zone 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال The Hot Zone 2019 دکتر نانسی جاکس و شریک آزمایشگاهی او، دکتر پیتر جارلینگ، باید مسائل را در دستان خود بگیرند تا منبع ویروس را قبل از گسترش آن تعیین کنند. دکتر Jaax یک کارمند را متقاعد می کند که نمونه هایی از میمون های آلوده را تحویل دهد.

وقتی نمایندگان آژانس های مختلف در مورد نحوه رسیدگی به کشف دکتر نانسی جاکس با هم اختلاف نظر دارند، او متوجه می شود که پروتکل های کمی برای مهار یک ویروس کشنده در خاک ایالات متحده وجود دارد. یک کارمند در مرکز تحقیقات میمون بیمار می شود.

زیرنویس سریال The Hot Zone 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Hot Zone 2019 یک کارمند در مرکز تحقیقاتی میمون ها بیمار می شود و باعث می شود دکتر نانسی جاکس ترس داشته باشد که ویروس به جمعیت انسانی سرایت کرده است. جری جاکس به دنبال راهی برای محافظت از همسرش است. دکتر وید کارتر وسواس زیادی برای افشای خطرات ابولا دارد.

زیرنویس سریال منطقه داغ 2019 دکتر نانسی جاکس خستگی ناپذیر کار می کند تا دریابد چرا ویروس در قربانیان انسانی متفاوت از آنچه انتظار می رود رفتار می کند. خطرات پیش بینی نشده در مرکز تحقیقاتی بوجود می آیند. جاکس مجبور می شود بین خانواده و وظیفه خود در قبال کشورش یکی را انتخاب کند.

زیرنویس The Hot Zone 2019 - بلو سابتايتل

زیرنویس منطقه داغ 2019 وضعیت بی ثبات در داخل مرکز تحقیقاتی به اوج می رسد. دکتر Jaax قدم بر می دارد، اما خستگی، دقت لازم برای عقیم سازی تهدید را تهدید می کند. مطبوعات از راه می رسند و همسایه ها از خطر همسایه آگاه می شوند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *