1033 12 آذر 14014:30 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 20 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم Kooman 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Kooman 2022 یک فیلم مهیج رازآلود هندی به زبان مالایایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی جیتو جوزف و تهیه‌کنندگی مشترک لیستین استفن و آلوین آنتونی از طریق فریم‌های جادویی و آنانیا فیلم، با فیلمنامه‌ای از K. R. Krishna است. کومار. در این فیلم آصف علی به همراه رنجی پانیکر، جعفر ایدوکی، بایجو، بابوراج، ریاس نارماکالا، هانا رجی کوشی، جایان چرتالا، پائولی والسان، ناندو، مگاناتان، رامش تیلاک و جورج ماریان به ایفای نقش می پردازند. خلاصه داستان یک پاسبان پلیس موفق، گیری است که بر اساس شخصیت خود در مورد اتفاقات منفی زندگی نشخوار می کند و در نتیجه آن تبدیل به یک دزدگیر می شود.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Kooman 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Kooman 2022 داستان در دهکده ای تپه ای در مرز کرالا و تامیل نادو اتفاق می افتد. این روستا دارای مردمی با فرهنگ های مختلف از هر دو ایالت است. داستان در مورد یک افسر پلیس سختگیر است که به آنجا نقل مکان می کند و اتفاقات بعدی که زندگی او و بسیاری دیگر را زیر و رو می کند مربوط به آن ایستگاه پلیس است. داستان با یک پاسبان در پلیس شروع می شود که مشکلات خود را دارد اما مغزی باهوش دارد. چند اتفاق عادی در روستا رخ می دهد و برخی از گذشته به طور ناگهانی غیرعادی به نظر می رسند. وقتی رازها کم کم آشکار می شوند، فیلم به یک مهیج جذاب تبدیل می شود.

زیرنویس فیلم Kooman 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Kooman 2022 سازندگان عکاسی اصلی را در 24 فوریه 2022 با مراسم روشن شدن آغاز کردند. 32 روز طول کشید تا فیلمبرداری کامل شود. مراحل پس از تولید این فیلم از اسفند ماه آغاز شد و خود کارگردان تاریخ اکران آن را اعلام کرد که تبلیغات فیلم ادامه داشت.

زیرنویس Kooman 2022 - بلو سابتايتل

موسیقی پس زمینه اصلی و آهنگ ها توسط ویشنو شیام ساخته شده است. این فیلم در 4 نوامبر 2022 اکران شد. تریلر رسمی فیلم در 27 اکتبر 2022 منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *