1033 26 آذر 14015:07 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 30 دقیقه
کپی شد!
0

دانلود زیرنویس فیلم Gaja Gamini 2000 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Gaja Gamini 2000 زیرنویس فیلم هندی گاجا گامینی یک فیلم محصول سال ۲۰۰۰ به نویسندگی و کارگردانی M. F. Husain است که سرود او برای زنانگی و موزه او در آن زمان، Maduri Dixit است که در نقش اصلی فیلم با شاهرخ خان بازی می کند. و ناصرالدین شاه. فیلم یک فاجعه باکس آفیس بود.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Gaja Gamini 2000 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Gaja Gamini 2000 شخصیت مرکزی فیلم با شخصیتی مرموز به نام “گاجا گمینی” نشان داده شده است که الهام بخش، برانگیخته و گیج کننده مردم عادی است. “گاجا گمینی” الهام بخش “مونالیزا” لئوناردو داوینچی، شعر “شاکونتالا” کالیداس و عکاس خبرنگاری به نام عکس های شاهرخ است. اسرارآمیز «گاجا گمینی» در قالب چهار شخصیت ظاهر می‌شود که یکی از آن‌ها سانگیتا، دختری نابینا از بنارس در آغاز زمان است، که زنان روستایی را برمی‌انگیزد تا علیه یک سیستم مردسالار شورش کنند و برای همیشه جایگاهی برای زنان ایجاد کنند. شخصیت دیگر شکونتالا است که موضوع شعر کالیداس به همین نام است. Shakuntala حسادت را در زنان و عشق را در مردان اطراف خود تحریک می کند، انسان ها و حیوانات را به طور یکسان در جنگل های کرالا جذاب می کند. «گاجا گامینی» نیز مونالیزا در دوران رنسانس، موضوع وسواس نقاش لئوناردو داوینچی است. در نهایت، مونیکا، گیج کننده ترین بخش فیلم، قرار است نماینده زن هزاره جدید باشد. کامدف، خدای عشق، در طول تاریخ بر روی زمین قدم می‌زند و تلاش می‌کند تا عشق “گاجا گمینی” را به دست آورد.

دانلود زیرنویس فیلم هندی گاجا گامینی 2000 در این ترکیب، دیوار سیاه بزرگی وجود دارد که دو دوره مختلف را از هم جدا می کند، و تقابل علم و هنر در مقاطع مختلف تاریخ، نشان می دهد که جهان خود می تواند تغییر کند، اما ایده های اصلی آن همیشه یکسان خواهد بود. به عنوان مثال، نمایشنامه ای از شکسپیر که در قرن پانزدهم توسط بازیگران نوشته و اجرا شده است، همچنان در قرن بیست و یکم اجرا خواهد شد، اما با بازیگران متفاوت. تقابل بین هنر و علم همچنین این ایده را ایجاد می کند که در حالی که علم به طور قاطع بر این باور است که فقط می توان آن را اثبات کرد، اساس هنر آن چیزی است که قابل اثبات است و یک حس شهودی قابل احساس. علم از مغز استفاده می کند در حالی که هنر از مغز و قلب استفاده می کند. وجه دیگر فیلم «گاتری» است، دسته کوچکی که زن مانند باری بر سرش می‌کشد که باید برای همیشه با آن راه برود.

زیرنویس فیلم Gaja Gamini 2000 - بلو سابتايتل

زیرنویس Gaja Gamini 2000 سمنان طرفدار از فیلم فیر نقد مثبتی به این فیلم داد و آن را «چیزی نیست که هر روز پیش بیاید» خواند. تاران آدرش گفت: “فیلم ظاهری بسیار رنگارنگ دارد و جلوه های بصری آن چشم نواز است. اما حسین به عنوان کارگردان نمی تواند افکار خود را در مورد سلولوئید منتقل کند. در کل گجا گمینی فیلمی هنری است که برای آن قابل درک نخواهد بود. هر قشری از مخاطب – طبقات یا توده‌ها. از نظر تجاری، فیلم مطمئناً فاجعه خواهد داشت. هدر دادن سلولوئید گرانبها.”

زیرنویس Gaja Gamini 2000 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم هندی گاجا گامینی 2000 حسین برای ساختن موسیقی فیلم به A. R.Rahman مراجعه کرد، اما به دلیل محدودیت زمانی مجبور شد این پیشنهاد را رد کند. موسیقی توسط Bhupen Hazarika ساخته شده است.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *