آموزشی 4 اردیبهشت 140311:10 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

آشنایی با مجتمع فنی تهران :

 

مجتمع فنی تهران در راستای آموزش های مهارت محور و نیز توسعه اشتغال اقدام به ارائه انواع دوره های تخصصی و مهارتی در مراکز گوناگون کرده است. به دلیل تربیت نیروی کار ماهر و کارآفرین ثبت نام کلاس های آموزشی و مهارتی متنوع در زمینه هایی مانند فناوری، مهندسی، زبان های خارجه، معماری، هنر و سینما، علوم مالی و … از طریق سایت ثبت نام دوره ها انجام می گردد.

مجتمع فنی تهران فعالیت خود را با ارائه دوره های الکترونیک، برق صنعتی و تعمیرات رادیو و تلویزیون آغاز کرد و با دریافت مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور به عنوان اولین مرکز مجاز آموزش فناوری اطلاعات شناخته شد. چشم انداز این آموزشگاه در راستای حرفه آموزی، کارآفرینی و توسعه اشتغال مولد است و با استفاده از سیستم آموزشی نوین و به روز سعی در تحقق رسالت خود در زمینه آموزش مهارت محور در این زمینه دارد. . خدمات همسو با تحولات جهان برای گسترش مختلف.

با توجه به افتخارات کسب شده توسط مجتمع فنی تهران از جمله دریافت جایزه نوبل کارآفرینی از موسسه نوبل اروپا و گواهی مدیریت شایستگی از مرکز اروپایی EBCL، کلیه دوره های آموزشی و تخصصی ارائه شده در زمینه های مختلف علوم مانند فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر، علوم مالی، زبان های خارجی و… از اعتبار خاصی برخوردارند. لذا سایت ثبت نام دوره جهت دسترسی سریع به دوره های آموزشی در اختیار داوطلبان قرار گرفته است تا این افراد پس از دریافت گواهینامه معتبر از مجتمع فنی تهران در دوره های مذکور ثبت نام کرده و به راحتی وارد بازار کار شوند. در ادامه جزئیات دوره های این آموزشگاه معتبر و شرایط ثبت نام در هر کلاس مهارت محور به تفصیل توضیح داده شده است.

معرفی مجتمع فنی تهران

هر چی از خوبی های مجتمع فنی تهران شعبه اکباتان بگم آیا کم نیست  آیا ؟!!

مجتمع فنی تهران در ابتدای فعالیت خود عمدتاً در زمینه الکترونیک و تعمیرات رادیو و تلویزیون فعال بود و به تدریج وارد رشته مهندسی کامپیوتر و تدریس سیستم عامل DOS شد. از سال 1376 مجتمع فنی تهران نمایندگی هایی را در سراسر ایران تأسیس کرد و هم اکنون 50 نمایندگی در ایران دارد که 10 نمایندگی در تهران مستقر هستند که یکی از بهترین نمایندگی ها مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان می باشد

برای برقراری ارتباط با کارشناسان این نمایندگی و نحوه و زمان برگذاری دوره ها با شماره زیر تماس حاصل نمائید. شماره تماس 02144685009

دیپلم مجتمع فنی تهران زیر نظر سازمان فناوری اطلاعات تهران می باشد. سازمان فناوران تهران یک موسسه آموزش عالی است. گواهینامه مجتمع فنی تهران مورد تایید سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی بوده و در سایت رسمی استخدام کشور نیز تایید شده است.

مجتمع فنی تهران نماینده اعضای کالج های انگلیسی و کانادایی است و به دانشجویان خود مدارک بین المللی مانند دیپلم City&Guilds در انگلستان و دیپلم ITD در کانادا را اعطا می کند. دوره های آموزشی به صورت حضوری، آنلاین و غیر حضوری با پشتیبانی 24 ساعته برای هنرجویان در مجتمع فنی تهران برگزار می شود.

بت نام در آزمون های کتبی و عملی فنی و حرفه ای بعد از اتمام کلاس های آموزشی انجام شده و دانش آموختگان در صورت کسب حداقل نمره 50 در آزمون کتبی و 70 در آزمون عملی موفق به دریافت گواهینامه مهارت در همان رشته آموزشی می گردند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان در تاریخ 1400/08/04 با دریافت موافقت اصولی و اخذ مجوز در تاریخ 1400/11/23 فعالیت خود را آغاز کرده  است. نمایندگی اکباتان در یکی از بهترین شهرک های غرب تهران واقع شده است و با تکیه بر کادر آموزشی مجرب و اساتیدی با سابقه با رویکرد آموزشی های مهارت محور در جهت ارتقاء دانش و سلامت جامعه متقاضیان را برای ورود به بازار کار جهانی آماده خواهد کرد . علاوه بر آن ، تجهیز کارگاه ها و سایت های مختلف ؛ سالن آمفی تئاتر جهت برگزاری سمینار و کارگاه های آموزشی ؛ استودیو تولید محتوا ؛ کلاسهای تئوری و آتلیه عکاسی از جمله مواردی است که این مرکز را به عنوان یکی از برترین آموزشگاه های تهران تبدیل نموده است.

یکی از بهترین نمایندگی های مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان می باشد که در ادامه به توضیح درباره این نمایندگی فعال می پردازیم و خواهیم گفت که چرامجتمع فنی نمایندگی اکباتان جزو برترین ها قرار گرفته است. .

سعی ما بر این بوده تا بهترین تجهیزات و امکانات ؛ اساتید و پرسنل متخصص ؛ فضاهای مفرح جهت استراحت فراگیران و … را با هدف ایجاد محیطی فعال و با نشاط برای شما عزیزان فراهم نمائیم.

هم اینک ما با شروعی دوباره امیدواریم بتوانیم با جلب اعتماد فراگیران عزیز شاهد رخداد بزرگ فرهنگی و اموزشی در غزب تهران باشیم.

مجتمع فنی تهران نمایندگی غرب تهران | دپارتمان های مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان:

IT

معماری و دکوراسیون داخلی

هنر و سینمای دیجیتال

مدیریت

مالی و حسابداری

طراحی لباس

نرم افزارهای فنی و مهندسی

و…

ویژگی های مجتمع فنی تهران اکباتان ( مجتمع فنی تهران نمایندگی غرب تهران ) :

ارائه گواهینامه معتبر مجتمع فنی تهران.

دسترسی سریع و آسان از طریق مترو ، اتوبوس و خودروی شخصی.

فضای آرام و دلنشین و مناسب آموزش.

اساتید ماهر و کارآزموده که سوابق اجرایی و عملیاتی در حوزه فعالیت خود را دارا هستند.

دسترسی به مشاورین راهنما مجرب و متخصص .

مشاورین متخصص در حوزه مهاجرت و اعزام دانشجو.

کارگاه های به روز و امکانات شایسته مهارت آموزان ایرانی.

آموزش های حضوری ، آنلاین و ترکیبی در نمایندگی غرب.

و…

چرا مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان بهترین نمایندگی غرب تهران شناخته شده است ؟

مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان همواره سعی را بر این گذاشته تا دوره هایی را برگذار نماید که هم بازار کار  خوبی دارند و این کمک را به دانشپذیران خواهند تا به راحتی وارد بازار کار شوند و پس از ورود به بازار کار نیز قادر خواهند بود تا پشتبانی اساتید خود را داشته باشند .

در این آموزشگاه متدهای آموزشی با متدهای آموزشی به روز دنیا برابر است و در بیشتر مواقع آموزش ها پروژه محور خواهند بود دانشپذیران می توانند مطمئن باشند که آموزش ها توسط بهترین اساتید ارائه خواهد شد.

در نظر داشته باشید که محیط آموزشی ارام و مناسب از مواردی است باعث خواهد شد تا دانشپذیران بهتر بتوانند آموزش هایی را دریافت می نمایند را یاد بگیرند که در مجتمع فنی تهران به لطف محیط دوستانه و صمیمی که بین کارکنان و دانشپذیران بر قرار است دانشپذیران احساس راحتی و آرامش خواهند کرد.

لازم به ذکر است که نحوه دسترسی به محیط آموزشی از جمله مواردی است که باعث خواهد شد تا دانشپذیران جذب آموزشگاه شوند بهتر است بدانید که اگر از خودروی شخصی استفاده می نمائید نیازی نیست که نگران جای پارک خودروی خود باشید و اگر هم تصمیم دارید برای رسیدن به مجتمع فنی تهران نمایندگی اکباتان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمائید خبرخوب برای شما این است که فاصله آموزشگاه ما تا ایستگاه مترو تنها 5 دقیقه است پس به اسانی آب خوردن می توانید به آموزشگاه بیائید.

یکی از دوره های جذاب و پرطرفداری که در مجتمع فنی تهران برگذار می شود دوره حسابداری ویژه بازار کار است که اکنون نحوه برگذاری ، ثبت نام و… را در این دوره آموزشی را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد.

آموزش حسابداری ویژه بازارکار

آموزش حسابداری ویژه بازارکار

آموزش حسابداری ویزه بازار کار (دوره ویژه حسابداری برای بازار کار): حسابداری برای رفع نیازهای انسان ایجاد شده است. به همین دلیل است که با گذشت زمان و در کنار گسترش فعالیت های اقتصادی و افزایش پیچیدگی آنها، اهداف و روش های حسابداری برای رفع نیازهای اطلاعاتی توسعه یافته است. زیرا افراد، مشاغل و دولت برای تصمیم گیری در مورد توزیع مناسب منابع مالی به اطلاعات قابل اعتمادی نیاز دارند که با استفاده از آموزش حسابداری گام به گام (آموزش حسابداری گام به گام) می توان به آن دست یافت.

از طرفی سرمایه گذاری یکی از مواد ضروری و اساسی در روند رشد و توسعه اقتصادی کشور است و سرمایه گذاران از منظر تامین سرمایه سعی می کنند منابع مالی خود را به سمتی هدایت کنند که کمترین را دارد. ریسک و بازدهی تا حد امکان . به عبارت دیگر، آنها به دنبال برآورد ریسک سرمایه گذاری خواهند بود. در این میان، یکی از مبانی اساسی محاسبه ریسک بازار شرکت ها، استفاده از اطلاعات تولید شده توسط سیستم حسابداری است.

دوره حسابداری ویژه بازار کار یکی از دوره های تکمیلی از مقدماتی تا پیشرفته می باشد و هدف از این دوره آموزش مباحث حسابداری در بازه زمانی مشخص به صورت کاملا کاربردی و کاربردی می باشد.

مزایای یادگیری دوره آموزش حسابداری ویژه بازارکار

گذراندن دوره حسابداری برای نیروی کار مزایای زیادی دارد که به بهبود مهارت ها و فرصت های شغلی شما کمک می کند. این دوره ها برای آماده سازی شما برای نیازهای واقعی بازار کار حسابداری طراحی شده اند. مزایای یادگیری دوره حسابداری برای بازار کار به شرح زیر است:

آمادگی برای ورود به بازار کار:

یکی از مزایای بزرگ یادگیری حسابداری برای بازار کار، آمادگی شما برای ورود به بازار کار حسابداری است. این دوره مهارت ها و دانش عملی حسابداری را در اختیار شما قرار می دهد که به شما در یافتن شغل مناسب کمک می کند.

افزایش اشتغال:

با یادگیری حسابداری بازار کار به افزایش اشتغال خود و دیگران کمک می کنید. افرادی که مهارت های حسابداری قوی دارند برای موقعیت های زیادی در شرکت های مختلف جذاب هستند.

توانایی پیشرفت شغلی:

یادگیری حسابداری برای بازار کار می تواند به شما امکان توسعه و پیشرفت در حرفه حسابداری را بدهد. این مهارت ها به شما امکان می دهد در مراحل مختلف تصمیم گیری های مدیریتی و مالی به موقعیت های بالاتر دسترسی داشته باشید.

بهبود مهارت های تصمیم گیری:

یادگیری حسابداری برای بازار کار به شما توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی و تصمیم گیری بهینه تری را می دهد. این مهارت ها در همه زمینه های کاری ضروری هستند و به شما در تصمیم گیری های تجاری کمک می کنند.

افزایش درآمد:

افرادی که مهارت های حسابداری قوی دارند معمولا حقوق بیشتری دریافت می کنند. زیرا حسابداران توانایی تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعات مالی را دارند و می توانند از بهبود عملکرد مالی سازمان ها اطمینان حاصل کنند.

توسعه شخصی:

یادگیری حسابداری برای بازار کار به شما امکان می دهد به پیشرفت شخصی برسید. این دوره ها به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد و شما را قادر می سازد تا به حداکثر عملکرد در کار خود برسید

دوره ای دیگری که بسیار زیاد مورد توجه دانشپذیران عزیز قرار گرفت کلاس جواهر دوزی در غرب تهران است که اکنون درباره دوره آموزشی جواهردوزی و نحوه برگذاری آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد .

آموزش جواهر دوزی

جواهر دوزی

اگر خلاق هستید و دوست دارید این خلاقیت را در ظارهرتان هم به نمایش بگذارید ، پیشنهاد ما به شمادوره جواهر دوزی است چون بجز جواهر دوزی روی لباس های متفاوت و خاص تر کردن هرکدام میتوانید با کمی خلاقیت انواع اکسسوری های متفاوت و… رو با هنر دست خودتان بسازید و نتنها از آنها لذت ببرید بلکه به عنوان یک بازار کار پر درامد به آن نگاه کنید

آموزشگاه مجتمع فنی تهران بعنوان یکی از با سابقه ترین و برترین آموزشگاه خصوصی نحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد مجتمع فنی تهران که دیگر بعنوان یک سازمان آموزشی در سطح کشور فعال می باشد و نمایندگی اکباتان با در اختیار داشتن اساتید مجرب و کارآزموده و با داشتن کارگاه و امکانات لازم برگزار کننده دوره های مد و پوشاک می باشد..

سرفصل دوره آموزشی جواهر دوزی

معرفی تمامی ابزار و لوازم مورد نیاز

آموزش جواهر دوزی و نحوه ساخت گل سینه

آموزش گل های حریر

آموزش سرمه دوزی

آموزش گلهای تخت

آموزش های خطی و مبتدی

آموزش گلهای برجسته

آموزش سرمه دوزی

.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *