اخبار 16 مرداد 14001:19 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هفته‌ای گرم در انتظار اصفهان

هفته‌ای گرم در انتظار اصفهان

  کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش دمای هوای اصفهان از امروز تا پایان هفته خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان تا پایان هفته به ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد.

آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار طی سه روز آینده بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی کمی ابری، در بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و در جنوب و غرب استان رگبار پراکنده پیش بینی می شود.
وی با اعلام اینکه دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعته آینده دو تا سه درجه افزایش پیدا می کند، گفت: حداکثر دمای هوای امروز اصفهان به ۳۸ درجه سانتیگراد می رسد و حداقل دمای فردا صبح ۲۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: طی این مدت گرم ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۴۱ درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه استان بوئین میاندشت با ۱۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه افزایش دمای هوای اصفهان از امروز آغاز شد و تا پایان هفته ادامه دارد، گفت: شرایط ابرناکی و وزش باد که در هفته گذشته داشتیم از بین می رود و از امروز جو پایدار می شود.
آقایی با بیان اینکه امروز در نیمه غربی و جنوب استان انتظار رگبار پراکنده داریم، خاطرنشان کرد: فردا هم در جنوب و غرب استان احتمال بارش رگبار وجود دارد اما بعد از آن جو پایدار می شود.
منبع: ايسنا
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *