اخبار 22 4 آذر 140010:07 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعلام آمادگی ۶۰ پایگاه اورژانس در کردستان

اعلام آمادگی ۶۰ پایگاه اورژانس در کردستان

ایسنا/کردستان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آمادگی ۶۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای، شهری، هوایی و موتورلانس جهت خدمات رسانی در استان خبر داد.

رضا پیرا ضمن تبریک به مناسبت به فرا رسیدن ایام نوروز اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی استان مانند سال‌های گذشته تدابیر خاصی جهت سلامت و امنیت شهروندان در نظر گرفته است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به ارائه خدمات مضاعف در ۶۰ پایگاه‌ اورژانس در استان، گفت: از این تعداد ۲۲ پایگاه شهری و ۳۶ پایگاه جاده‌ای به صورت آماده باش همچون دیگر ایام سال، خدمات ارائه می‌دهند.

پیرا زمان استقرار آمبولانس‌ها در پایگاه‌های اورژانس را در دو نوبت صبح و بعدازظهر اعلام کرد و افزود: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و یک پایگاه موتورلانس جهت خدمات رسانی به همشهریان آماده‌باش هستند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۵۸ دستگاه آمبولانس در پایگاه‌های اورژانس استان فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه فعالیت پایگاه جاده‌ای فوریت‌ها از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها به منظور امدادرسانی سریع به مصدومان احتمالی و همچنین یادآوری مخاطرات سفر در ایام کرونا فعال خواهند بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *