اخبار 26 10 آذر 14003:06 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هرمزگان عنوان سوم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را کسب کرد

هرمزگان عنوان سوم مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را کسب کرد

ایسنا/هرمزگان مسئول شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: نماینده هرمزگان در مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران رتبه سوم را کسب کرد.

صادق یوسفی یگانه در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر افزود: در ادامه مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از تاریخ ۵ اسفندماه با شرکت۳۲ تیم از سراسر کشور آغاز و استان هرمزگان با حضور ۳ گروه در این مسابقات حاضر شد.

وی اضافه کرد: سه تیم هرمزگانی شامل گروه فرهنگ از دانشگاه های علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان، گروه حقیقت از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و گروه عمار از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بودند.

یوسفی یگانه خاطر نشان کرد: طی این سری مسابقات در نهایت تیم فرهنگ از دانشگاه های علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان در دیدار با گروه اندیشه نو از دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی استان زنجان با عنوان گزاره: «مشارکت مردم در انتخابات به معنای تایید نظام سیاسی است» در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه ۱۳۵/۷۵ بر ۱۰۴/۲۵  از سد گروه اندیشه نو گذشت و با شایستگی بر سکوی سوم مسابقات جای گرفت.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب ۱ نماینده از جمع ۳ نماینده استان هرمزگان موفق شد برای اولین بار در تاریخ این مسابقات استان هرمزگان را در جایگاه ۳ گروه برتر مسابقات قرار دهد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *