اخبار 45 8 دی 14006:30 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تهیه و دپو بیش از ۸هزار تن نمک و ماسه برای طرح زمستانه راهداری اسدآباد

تهیه و دپو بیش از ۸هزار تن نمک و ماسه برای طرح زمستانه راهداری اسدآباد

ایسنا/همدان مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از تهیه و دپو بیش از هشت هزار تن نمک و ماسه برای طرح زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان خبر داد.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز طرح زمستانه راهداری  شهرستان به تبع سراسر کشور از ۱۵آذرماه تا ۱۵فرودین ۱۴۰۱ گفت: این شهرستان دارای چهار راهداری در گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کلیایی و چهاردولی بوده که هر ساله با آغاز طرح زمستانه این راهداری‌ها فعال می‌شوند.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانه در حال حاضر با احتساب نیروهای حجمی ۶۰نیروی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان با فراخوان‌های انجام شده در چهار راهداری شهرستان  مستقر شده‌اند افزود: برای طرح زمستانه امسال ۳۰دستگاه ماشین آلات برف روبی و خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری به همراه پنج دستگاه ماشین آلات استیجاری در چهار راهدارخانه شهرستان در مواقع بارندگی ها و یخ بندان و برف روبی به صورت آماده باش قرار دارند.

‌رستمی در ادامه با اشاره به طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد نیز یاد آور شد: طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد دارای دو قرار داد نصب نیوجرسی و روشنایی با اختصاص اعتباری افزون بر ۱۴میلیارد تومان بوده که تاکنون در این طرح هفت کیلومتر نیوجرسی و روشنایی اجرا و نصب شده و با مساعد شدن شرایط هوا در اسفند ماه مابقی طرح نیز اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد:با اتمام نصب نیوجرسی و نصب روشنایی بر روی نیوجرسی ایمن‌سازی گردنه کامل خواهد شد، ضمن اینکه برای روکش آسفالت گردنه با پیمانکار دیگری نیز عقد قرار شده است.

منبع: ايسنا

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *